|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۸۲

کی روش تصمیم می گیرد چه کسی دروازه بان اول باشد

خبرگزاری تسنیم: دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که حواشی تأثیری روی عملکردش نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، رحمان احمدی در مورد شرایط بازیکنان تیم ملی پیش از اردوی اتریش گفت: اردوی خوبی را در آفریقای جنوبی برگزار کردیم و از نظر بدنی شرایط مناسبی داریم. از روز گذشته دور جدید تمریناتمان را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: مسلما اردوی اتریش و بازی های تدارکاتی این اردو می تواند به ما کمک کند. زمان زیادی را از دست دادیم و باید تا جام جهانی خودمان را آماده کنیم و در اردوی اتریش بازیکنان لژیونر هم به تیم اضافه می شوند و می توانیم خوب تمرین کنیم و بازی های دوستانه انجام دهیم.

دروازه بان تیم ملی در مورد پخش برنامه تلویزیونی شب گذشته در مورد دروازه بان های ایران و عدم حضور مهدی رحمتی در تیم ملی عنوان کرد: مسلما تمرکز من با این حاشیه ها به هم نمی خورد. اگر شما الان اشاره نمی کردید نمی دانستم چنین برنامه ای پخش شده است. من تمام حواس و تمرکز خودم را برای تیم ملی و موفقیت در این تیم گذاشته ام.

احمدی در پاسخ به این سوال که فکر می کند دروازه بان ثابت ایران در جام جهانی باشد، گفت: این را دیگر مربی تشخیص می دهد و من نمی توانم در این مورد صحبت کنم اما مسلما تمرینات خوبی را انجام می دهم تا به صددرصد آمادگی برسم.

وی در مورد حمایت سرمربی تیم ملی فوتبال از بازیکنان خاطرنشان کرد: وقتی بازیکن ببیند سرمربی تیم به این اندازه از او حمایت می کند قطعا روحیه می گیرد و خیلی بهتر در تمرینات حاضر می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار