|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۸۶

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: علی کریمی برای هر تیمی یک کمک بزرگ محسوب می شود اما تصمیم گیرنده اصلی برای حضورش در تیم ملی کادر فنی است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی پیش از آغاز تمرین امروز(جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بعد از اردوی آفریقا استراحت خوبی داشتیم. اکنون شرایط مناسب است و امیدواریم بتوانیم با همین آمادگی به اردوی اتریش برویم. در اردوی اتریش تمام بازیکنان در تمرینات حاضر خواهند شد و به یک هماهنگی جمعی خواهیم رسید.

وی با اشاره به اردوی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در آفریقای جنوبی خاطرنشان کرد: اردوی آفریقا بسیار خوب بود و یکی از بهترین ادوهایی بود که برگزار کرده ایم. در این اردو از نظر امکانات و تمرینات شرایط بسیار خوبی داشتیم و به شخصه برای من خیلی خوب بود.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط فعلی تیم ملی هواداران چه انتظاری باید از این تیم داشته باشند، گفت: انتظار باید بالا باشد اما شرایط ما به گونه ای نیست که انتظار نتایج شگفت انگیز داشته باشیم. ما فرصت های زیادی را از دست دادیم و می توانستیم اردوهای بهتری را برگزار کنیم اما اینگونه نشد.

حسینی افزود: اکنون هم باید شرایط در نظر بگیریم و انتظارمان از تیم ملی معقول باشد. ما خودمان هم تلاش خواهیم کرد تا در جام جهانی نتایجی در حد نام ایران کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه برخی هواداران در تمرین امروز تیم ملی علی کریمی و بازیکنانی چون رحمتی و جباری را تشویق کردند، عنوان کرد: حضور علی کریمی در هر تیمی و در کنار هر بازیکنی یک افتخار محسوب می شود. او می تواند در هر تیمی که حضور داشته باشد به دیگر بازیکنان کمک کند. رحمتی و جباری نیز همین شرایط را دارند اما تصمیم گیرنده کادر فنی تیم ملی است.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حمایت رسانه ها از تیم ملی گفت: امیدوارم یار دوازدهم خوبی داشته باشیم؛ رسانه ها خیلی می توانند به ما کمک کنند و انتظار داریم شرایطی را فراهم کنند تا یک یار دوازدهم خوب داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار