|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۹۳

لباس ها آب نرفته بود بچه ها رشد کرده اند!

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد حریفان تدارکاتی ملی پوشان تا پیش از آغاز جام جهانی با نفرات اصلی خود مقابل شاگردان کی روش قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مهدی محمدنبی در حاشیه تمرین امروز(جمعه) تیم ملی فوتبال ایران در مورد اردوی اتریش ملی پوشان گفت: اردوی اتریش می تواند زمینه خوبی برای اردوی برزیل باشد و می توانیم از این اردو کمال استفاده را ببریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حریفان تدارکاتی تیم ملی در اتریش با بازیکنان اصلی به میدان می روند، اظهار داشت: بلاروس، ترینیداد و توباگو، مونته گرو و آنگولا که در اردوهای اتریش و برزیل با ما بازی می کنند توافقی با فدراسیون فوتبال داشته اند که براساس آن در این دیدارها با بازیکنان اصلی به میدان خواهند آمد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا حمایت رسانه ها و مردم از تیم ملی خوب بوده یا خیر خاطرنشان کرد: چند وقت پیش خدمت آقای ضرغامی بودیم و ایشان تأکید داشتند که از تیم ملی حمایت شود. رسانه ها هم در این مدت به خوبی از تیم ملی حمایت کردند اما فقط ما باید این حمایت ها را ساماندهی کنیم تا مشکلی ایجاد نشود و خدای ناکرده انتقاد تبدیل به سوءتفاهم نشود.

نبی درباره اینکه آیا هنوز علی کریمی و مهدی رحمتی شانسی برای حضور در جام جهانی دارند، تأکید کرد: مشخصاً کی روش در مورد مسائل فنی تصمیم گیری می کند و من و کفاشیان هم در این بخش اختیار کامل را به کی روش داده ایم ولی من خودم احساس می کنم کی روش در جام ملت های آسیا روی این بازیکنان نظر داشته باشد. قطعاً او و کادر فنی اش تصمیم می گیرند که چطور از تمامی ظرفیت های فوتبال ما استفاده شود.

وی در مورد انتقادهایی که به کیفیت لباس های تیم ملی می شود، عنوان کرد: با کی روش و کفاشیان جلسه ای را در خصوص کیفیت لباس های تیم ملی برگزار کردیم و در این جلسه نامه ای را برای آل اشپورت ارسال کردیم تا هم کیفیت لباس ها بالا برود و هم در مورد تعدادش کمی بیشتر شود با توجه به آخرین مکاتبه ای که با آل اشپورت داشتیم انشاءالله لباس هایی که در اتریش به بازیکنان تحویل داده می شود همه از کیفیت آلمان است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: برخی از بازیکنان گفته اند که لباس ها آب رفته است که البته من فکر نمی کنم اینطور باشد بلکه به نظرم بچه ها رشد کردند!

نبی در پاسخ به این سوال که جواد نکونام چه زمانی به اردوی تیم ملی ملحق می شود، گفت: یک بازی دیگر از تیم جواد نکونام در AFC کاپ باقیمانده است. من دو شب پیش با جواد نکونام صحبت کردم. بعد از قهرمانی این تیم در امیرکاپ کویت احتمال دارد با مساعدت مسئولان این باشگاه نکونام به اردو اضافه شود. همچنین در مورد دیگر لژیونرها هم هماهنگی ها صورت گرفته است.

وی در مورد اینکه آیا کارلوس کی روش با دیرتر اضافه شدن مسعود شجاعی به اردوی تیم ملی موافقت کرده است، اظهار داشت: ما این مسئله را به کی روش منعکس کردیم و منتظر هستیم تا نظرش را اعلام کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان اعلام کرد: همراه ملی پوشان به اردوی اتریش می رود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار