|
|
کدخبر: ۱۷۳۴۹۴

لباس های تیم ملی در اردوی اتریش از آلمان می آید

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در اردوی آفریقای جنوبی لباس های ملی پوشان آب نرفت بلکه بازیکنان رشد کردند!

به گزارشخبرگزاری فارس، مهدی محمد نبی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال گفت: اردوی تیم ملی در اتریش پایه خوبی برای اردوی برزیل به حساب می آید و کادر فنی هم از آ ن راضی است.

وی درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در این اردوها خاطرنشان کرد: بر اساس توافق نهایی که میان فدراسیون های ایران و ۴ کشوری که قرار شده با آنها بازی کنیم قرار است بلاروس، تیرینیداد و توباگو، مونته نگرو و آنگولا با بازیکنان اصلی شان مقابل ما بازی کنند.

نبی درباره حمایت همه جانبه رسانه ها از تیم ملی فوتبال افزود: جلسه ای با آقای ضرغامی داشتیم و ایشان روی این موضوع خیلی تأکید داشت که رسانه ها از تیم ملی حمایت کنند و باید در این فرصت باقی مانده این حمایت ها ساماندهی شود تا کوچکترین مشکلی به وجود نیاید و انتقادها به سوءتفاهم تعبیر نشود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا کریمی و رحمتی به تیم ملی اضافه می شوند یا نه؟ افزود: در این باره کی روش تصمیم نهایی را می گیرد و من و آقای کفاشیان اختیارات کامل را به او داده ایم اما برداشت من این است که برای جام ملت های آسیا و بازی های مقدماتی که در پیش داریم نفرات را همین بازیکنان تشکیل می دهند اما امیدوارم که بتوانیم از همه ظرفیت های فوتبال استفاده کنیم.

وی درباره کیفیت لباس های آل اشپورت گفت: در همین رابطه من با آقایان کفاشیان و کی روش جلسه ای داشتیم و قرار است نامه ای برای آل اشپورت بزنیم تا بحثبالا بودن تعداد و کیفیت لباس ها در آن مطرح شود و طبق آخرین مکاتباتی که داشتیم قرار است این لباس ها در اتریش به ما تحویل داده شود که مشخصاً از آلمان به دست ما خواهد رسید و قطعاً در نوع لباس کیفیت و دوخت آن شاهد شرایط بهتری هستیم.

نبی درباره آب رفتن لباس بازیکنان تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی گفت: لباس ها آب نرفته بلکه بازیکنان رشد کردند!

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی تصریح کرد: طبق آخرین صحبتی که با نکونام داشتم و به دلیل قهرمانی تیم الکویت در جام امیر این کشور و مساعدتی که مسئولان این باشگاه کویتی داشتند قرار است نکونام به ما اضافه شود و بقیه هم طبق مکاتباتی که داشتیم به ما خواهند پیوست.

وی در پایان گفت: من در حال حاضر در کنار تیم ملی هستم اما از دوشنبه صبح در خدمت تیم ملی بیشتر خواهم بود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار