|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۰۱

گزارش تمرین تیم ملی

سرپرست تیم ملی در تمرین امروز تیم ملی پوشان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده سازی این تیم برای جام جهانی ۲۰۱۴ از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز با حضور ۱۸ بازیکن در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

ملی پوشان ۱۵ دقیقه اول در اختیار خود بودند و در حالت آزاد بدن های خود را گرم کردند که در این قسمت شوخی های آنها با همدیگر از جمله شوخی خلعتبری با پژمان منتظری از نکات قابل توجه بود.

از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه کی روش با به صدا درآوردن سوت خود ملی پوشان را جمع کردند و آنها با دویدن در عرض زمین با توپ به ادامه مرحله گرم کردن بدن های خود پرداختند. البته از این زمان دروازه بان ها از سایر بازیکنان جدا شده و در قسمت دیگر به کارهای تخصصی پرداختند.

از ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه ملی پوشان در پشت دروازه جمع شدند و به مدت یک ربع استارت های کوتاه و بلند را تمرین کردند.

در ادامه تمرینات تیم ملی و ۱۵ دقیقه بعد کار با توپ و تمرینات تاکتیکی آغاز شده و از این مرحله تمرینات تیم ملی به صورت جدی آغاز شد. در ابتدا ملی پوشان به سمت دروازه جنوبی با حضور دو دروازه بان که به ترتیب درون دروازه قرار می گرفتند شوت زنی کرده و ۱۰ دقیقه به این کار ادامه دادند. از ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه ملی پوشان فوتبال ایران که امروز با پیراهن های سبز کار را دنبال می کردند به بخش شمالی ورزشگاه رفتند و تمرینات شوت زنی را در این بخش ادامه دادند.

به گزارش فارس، ملی پوشان فوتبال ایران که قرار است بامداد دوشنبه راهی کشور اتریش شوند تمرینات خود را در حالی پیگیری کردند که همچنان کار با توپ و شوت زنی به دروازه از مراحل اصلی تمرینات تیم ملی بود.

از ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه ملی پوشان مجددا به سمت دروازه جنوبی رفته واین بار با انجام کارهای تاکتیکی به شوت زنی و سانتر از جناحین پرداختند که در این قسمت آمادگی رحمان احمدی قابل توجه بود.

*ملی پوشان امروز سبز پوشیده بودند و کادر فنی با لباس های آبی کار را دنبال کردند.

*مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی که در اردوی آفریقای جنوبی غایب بود، امروز بر سر تمرینات حاضر شد که با ورود وی ملی پوشان به سمت او رفته و با او به خوش و بش پرداختند.

*یحیی گل محمدی که برای تماشای تمرینات به استادیوم آزادی آمده بود در همان ابتدا با مشکل مواجه شده و او را به ورزشگاه راه ندادند با این حال هماهنگی های برای حضور وی صورت گرفت که گویا گل محمدی پشیمان شده و ترجیح داد برگردد.

*اندورید تاکوروز مربی سیه چرده جدید تیم ملی در تمرین امروز حرف اول را می زد و به عنوان دست راست کی روش انجام بیشتر کارهای تاکتیکی بر عهده او بود.

*مسئولان ورزشگاه آزادی و همچنین رئیس حراست وزارت ورزش در تمرینات تیم ملی حاضر شدند.

*از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه و با درخواست کی روش خبرنگاران ورزشگاه آزادی را ترک کرده تا از این لحظه به بعد تمرینات تیم ملی پشت درهای بسته ادامه پیدا کند.

تمرین بعدی تیم ملی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار