|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۰۳

گزارش تمرین امروز تیم ملی فوتبال

خبرگزاری تسنیم: تمرین امروز(جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان زیر نظر مستقیم کارلوس کی روش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در فاصله اردوی آفریقای جنوبی تا اردوی اتریش از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز(جمعه) در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* در ابتدای تمرین امروز کارلوس کی روش به شوخی با برخی خبرنگاران پرداخت و در حالی که گلوی یکی از آنها را گرفته بود به طنز گفت این آخرین فرصت است که می توانم شما را بِکُشم.

* کی روش همچنین پیش از آغاز تمرین در کنار زمین شلوار خود را عوض کرد که این حرکت او سبب خنده بازیکنان شد.

* تمرین امروز با صبحت های کی روش برای بازیکنان آغاز شد.

* در حالی که بیشتر بازیکنان جی پی اس های مربوط به کنترل ضربان قلب را بسته بودند با حرکات سرعتی به گرم کردن پرداختند و دویدن از میان موانع بخش بعدی تمرین آنها بود. در ادامه کی روش از بازیکنان خواست تا از میان موانع به طرف دروازه شوتزنی کنند.

بعد از این تمرین کی روش بازیکنان را فراخواند و به گفت وگو با آنها پرداخت. در این میان با برخی از بازیکنان به شوخی پرداخت با دست ضربه ای به کریم انصاری فرد زد که او تعادلش را از دست داد که این اتفاق سبب خنده بازیکنان شد. سپس کی روش بازیکنان را به دو تیم تقسیم کرد و آنها در فضایی کوچک که با نزدیک شدن دروازه ها ایجاد شده بود به تمرین شوتزنی پرداختند.

* در طول تمرین امروز کی روش تمامی مراحل آماده سازی تیمش را مستقیماً زیر نظر داشت و سایر مربیان در کنار او دستورات تمرینی را اجرا می کردند.

* از تمام بخش های تمرین امروز فیلمبرداری شد.

* رضا حسنی خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل تمرین تیم ملی تمرینات این تیم را از نزدیک مشاهده کرد و با نبی، سرپرست تیم ملی و حمیصی، مسئول حراست فدراسیون فوتبال به گفت وگو پرداخت.

* کی روش در بخشی دیگر از تمرین مجدداً حمله به دروازه را برای بازیکنان درنظر گرفت. در این تمرین بازیکنان مدافع و هافبک های راست و چپ در کناره زمین قرار گرفته و سایر بازیکنان در میانه میدان قرار داشتند و بازیکنان باید بعد از ارسال توپ به کناره ها و دریافت پاس همچنین پاس به پشت محوطه جریمه و دریافت مجدد آن به دروازه شوتزنی می کردند.

همچنین در بخش دیگری از این تمرین بازیکنان با پاس به کناره ها به طرف دروازه حمله کرده و باید پاس ارسالی را به گل تبدیل می کردند. در طول این تمرین کی روش از بازیکنان خواست سرعت عمل خود را بالاتر ببرند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار