|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۲۱

هفته بیست ویکم لیگ برتر هندبال

تیم هندبال ثامن الحجج مشهد در هفته بیست ویکم لیگ برتر هندبال برابر سنگ آهن پیروز شد و سهمیه آسیا کسب کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، هفته بیست ویکم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری دو بازی پیگیری شد و طی آن تیم های ثامن الحجج مشهد و نقت وگاز گچساران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در سالن ورزشی امام علی(ع) بافق تیم های ثامن الحجج مشهد و سنگ آهن برابر هم قرار گرفتند تا تکلیف دومین نماینده ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا مشخص شود که این مسابقه با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ به سود مشهدی ها خاتمه پیدا کرد. به این ترتیب شاگردان علیرضا حبیبی توانستند تا فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر عنوان دومی خود را قطعی کرده و جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا را کسب کنند. پیش از این هم تیم ثامن الحجج سبزوار قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مسابقات آسیایی را قطعی کرده بود.

از نکات جالب توجه بازی امروز حضور بوروت ماچک، سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی هندبال ایران در بافق بود که این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

در دیگر مسابقه این هفته هم که در قزوین برگزار شد تیم نفت وگاز گچساران با نتیجه ۳۵ بر ۲۹ کاسپین قزوین را شکست داد و جمع امتیازهای خود را به عدد ۱۴ رساند و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار