|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۳۹

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هنوز مشخص نیست در سپاهان خواهم ماند یا از این تیم جدا خواهم شد، اما هنوز با هیچ تیمی مذاکره نکرد ه ام.

" هادی عقیلی " در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگارانگفت: به نظر من " کرانچار " یکی از بهترین مربیان خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران است. نتایج این فصل سپاهان مقصر اصلی آن " کرانچار " نبود بعد از تغییر و تحولاتی که در رأس مدیریتی سپاهان به وجود آمد مثل تمام تیم هایی که وقتی مدیریت تغییر می کند دچار مشکلاتی می شود سپاهانی هم اسیر این مشکلات شد اما سپاهان همیشه باشگاهی بوده است که توانسته از مشکلات خارج شود. حتما برای فصل بعد هم مدیران سپاهان تلاش می کنند تیمی قوی برای مسابقات لیگ برتر آماده کنند.

" عقیلی " در خصوص جریمه ۱۰ درصد مدیران سپاهان گفت: متاسفانه امسال یکی از بدترین سال های تیم های اصفهانی بود هم ذوب آهن و سپاهان نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند. اما این نتایج ضعیف بعد از چند سال موفقیت آمیز به وجود آمده است و من فکر می کنم هر تیمی افت و نزولی خواهد داشت و هیچ تیمی نمی تواند چند سال پشت سر هم نتایج خوبی کسب کند. فکر کنم این بی انصافی خواهد بود. مقصر اصلی بازیکنان کادر فنی باشد.

" هادی عقیلی " در خصوص دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: فقط من نبودم که از تیم ملی کنار گذاشته شدم من دیگر فکر به جام جهانی برزیل نمی کنم فقط می توانم برای بچه ها درجام جهانی دعا کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار