|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۸۰

سرمربی جدید تیم ملی والیبال برای هدایت ملی پوشان ایران صبح امروز وارد تهران شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، اسلوبودان کواچ، سرمربی جدید تیم ملی والیبال که پس از جدایی خولیو ولاسکو، با فدراسیون والیبال ایران به توافق رسید صبح امروز با استقبال مسئولان فدراسیون و اصحاب رسانه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شد.

وی پیش از این هدایت تیم والیبال پروجیای ایتالیا را برعهده داشت و توانست با این تیم عنوان نایب قهرمانی سری آ را کسب کند. این مربی صربستانی تا پایان المپیک ۲۰۱۶ ریو با فدراسیون والیبال ایران قرارداد دارد و تا آن زمان باید در مسابقات مهمی همچون لیگ جهانی، قهرمانی جهان و انتخابی المپیک حضور پیدا کند.

کواچ ۴۷ ساله که دو سال سابقه بازی در لیگ برتر ایران را نیز دارد، از امروز به طور مستقیم هدایت مردان والیبال ایران را در دست می گیرد و در اولین دیدار دوستانه ایران و استرالیا برای نخستین مرتبه بر روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی ایران خواهد نشست.

سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه پس از دومین دیدار دوستانه ایران و استرالیا که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می شود از ساعت ۱۸ با حضور در سالن نشست خبری به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ می دهد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار