|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۸۷

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران بعد از ورود به ایران

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: زمان ولاسکو تمام شده است و حالا من آمده ام تا شرایط را بهتر کنم.

به گزارشخبرگزاری فارس، اسلوبودان کواچ سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران صبح امروز وارد تهران شد تا به طور مستقیم هدایت ملی پوشان والیبال ایران را در دست بگیرد.

وی امروز و پس از ورودش به فرودگاه امام خمینی در خصوص حضورش در ایران اظهار داشت: افتخار بزرگی است که وارد ایران شدم و پس از ولاسکو هدایت والیبال ایران را بر عهده گرفتم امیدوارم بتوانم پیشرفت هایی که والیبال ایران داشته را ادامه دهم.

وی در مورد شناختش از والیبال ایران خاطرنشان کرد: من قبل از ولاسکو هم والیبال ایران را می شناختم. با ولاسکو صحبت کردم و امیدوارم بتوانم شرایط را بهتر کنم. به خوبی می دانم راه سختی در پیش دارم. برای رسیدن به موفقیت خیلی باید تلاش کنیم. البته بازیکنان خیلی خوبی داریم و من به بازیکنان و کار خودم ایمان دارم. سعی می کنم به کمک بازیکنان بهترین نتایج را برای ایران کسب کنیم.

کواچ افزود: در اولین فرصت باید شرایط بازیکنان تیم را از نزدیک مورد بررسی قرار دهم و پس از آن می توانم به طور دقیق اظهار نظر کنم. تا آغاز لیگ جهانی زمان کمی داریم اما من به دستیارانم مطمئن هستم و در زندگی ام همیشه کارهای سختی انجام دادم. هیچ وقت در زندگی ام نخواستم دوم شوم بلکه همیشه به دنبال بهترین جایگاه و عنوان قهرمانی بودم.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: می دانم پتانسیل والیبال ایران چقدر است و از قبل هم دنبال این موضوع بودم که بتوانم از این پتانسیل به خوبی استفاده کنم. کار من از بازی دوستانه امروز برابر استرالیا آغاز می شود. در بازی امروز می توانم شرایط بازیکنان را از نزدیک ارزیابی کنم و تیم را برای بازی های لیگ جهانی و قهرمانی جهان در لهستان آماده کنم.

کواچ گفت: در مسابقات لیگ جهانی و قهرمانی جهان در گروه های سختی قرار داریم اما با اعتقاد و ایمانی که به کار خودم و بازیکنان ایران دارم آمده ام تا بهترین نتایج را کسب کنم. نتایجی که والیبال ایران با ولاسکو کسب کرده، موجب شد تا من کار سختی در پیش داشته باشم اما حالا زمان ولاسکو تمام شده است ولی من آمده ام تا شرایط را بهتر کنم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار