|
|
کدخبر: ۱۷۳۵۸۹

قائم مقام باشگاه سپاهان در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم سپاهان گفت: هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم و هر گاه تصمیم مام قطعی شد از طریق سایت باشگاه اعلام می کنیم.

مسعود تابش در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: برای انتخاب سرمربی مسئولان باشگاه رایزنی میکنند و این موضوع در حال بررسی است و برای انتخاب عجله ای نداریم تا شرایط مساعد فراهم شود.

وی در مورد اسکوچیچ به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری برای تیم سپاهان بیان کرد: هیچ گزینه ی خاصی را در حال حاضر نمی توانیم معرفی کنیم.

تابش درباره درخواست کرانچار که گفته محرم نوید کیا، هادی عقیلی، و رحمان احمدی در تیم نباشند سرمربیگری تیم سپاهان را قبول می کنم، تصریح کرد: تا حدودی که من در جریان هستم و اطلاع دارم همچین چیزی صحت ندارد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در خصوص شئول گونژ به عنوان یکی از گزینه های مربیگری تیم اذعان داشت: گونژ گفته است من به ایران نمی آیم.

مسعود تابش درباره درخواست ۷۰۰ هزار دلاری برانکور برای قبول کردن مربیگری سپاهان بیان کرد: در جریان نستیم و با این حال نمی توانم راجع به این موضوع که درباره اش اطلاعی ندارم صحبت کنم.

تابش در مورد بازیکنانی از جمله هادی عقیلی، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، حاج؟ و شجاع خلیل زاده که استقلالی ها و پرسپولیسی ها خواهان آنها می باشد گفت: درست است که سپاهان از بازیکنان توانمندی برخوردار است ولی این بازیکنان هنوز با تیم سپاهان قرار داد دارند و دوست دارند در تیم باقی بمانند در ضمن ما هنوز لیست مازاد خود را اعلام نکردیم.

وی نظرش را در خصوص لیست تیم ملی این چنین بیان کرد: لیست تیم ملی به نظر کی روش بستگی دارد و انتخاب وی برای ما قابل احترام است ولی ما انتظار داشتیم یکی، دو نفر از بازیکنان سپاهان در اردوی اتریش حضور داشته باشند و مورد ارزیابی قرار بگیرند.

مسعود تابش در پایان در خصوص اختلافی که کی روش با تیم سپاهان داشت خاطر نشان کرد: نه ما اختلافی با کی روش نداریم و با توجه به شرایط حساسی که در آسیا داشتیم نتوانستیم در خواست کی روش را قبول کنیم ولی قصد مقابله با تیم ملی را نداشتیم و نهایت آمادگی خود را برای کمک به تیم ملی اعلام می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار