|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۳۳

شاید نام سرمربی ما با گزینه مد نظر شما فرق داشته باشد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: در صورتی که سازمان لیگ در آئین نامه تصویب کند قراردادها را شفاف اعلام کنیم این کار را انجام خواهیم داد.

به گزارشخبرگزاری فارس، سعید آذری در گفت وگو با رادیو ورزش در مورد اینکه آیا باشگاه ذوب آهن در صورت صلاحدید وزارت ورزش حاضر است قراردادها را به صورت شفاف بیان کند، عنوان کرد: اگر سازمان لیگ صلاح بداند قراردادها را به صورت شفاف اعلام کنیم باید این مسئله در آئین نامه مصوب شود و به ما ابلاغ شود.

وی افزود: در آئین نامه سال قبل آمده تمام قراردادهایی که در سازمان لیگ ثبت می شود و در باشگاه وجود دارد محرمانه است باید حفظ شود. اگر علاقه ای به انتشار قراردادها وجود دارد باید این کار بر اساس مصوبه به ما اعلام شود. ما نگران این مسائل نیستیم و پرداخت های ما زیر ۵۰ درصد نسبت به برخی باشگاه ها است. من عدد و رقم قراردادهای سال قبل را دیده ام و ذوب آهن در این بخش بسیار خوب عمل کرده و همین روند را ادامه خواهیم داد. ما مثل برخی باشگاه های صنعتی نیستیم که بازیکنانی که جذب می کنیم مبلغی که دریافت می کنند دو برابر مبالغی باشد که به آنها پرداخت می کنیم.

آذری در پاسخ به این سؤال که قرار است یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم اعلام شود، گفت: اجازه دهید تا زمان اعلام نام سرمربی فرا برسد و شاید این مسئله فرق کرد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار