|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۵۴

به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران کار سختی داریم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در دیدار برگشت مقابل السد قطر به حضور هواداران و حمایت آنها نیاز داریم.

مهدی نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد دیدار رفت تیمش مقابل السد قطر که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. بیرون از خانه کسب نتیجه تساوی بد نیست؛ امیدوارم در دیدار برگشت بتوانیم پیروز شویم و به عنوان یکی از ۸ تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی باشیم.

وی افزود: السد تیم قدرتمندی است اما بازیکنان ما چند سال است کنار یکدیگر حضور دارند و به روند یکنواختی رسیدیم. تاکنون عملکرد بدی در لیگ قهرمانان آسیا نداشتیم و امیدوارم بتوانیم مقابل السد نیز نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد رویارویی با رائول گونزالس خاطر نشان کرد: رائول بازیکن بسیار بزرگی است که همین حالا با این شرایط سنی حضور او برای هر تیمی نعمت است. خوشبختانه بازیکنان ما در دیدار رفت این بازیکن را به خوبی کنترل کردند و امیدوارم در دیدار برگشت نیز اجازه ندهیم او موقعیتی داشته باشد.

نوری با اشاره به اینکه نتیجه تساوی در دیدار برگشت نمی تواند سودی به حال فولاد داشته باشد، یادآور شد: کار ما سخت تر است و به هیچ وجه نمی توانیم از قبل بگوییم صعودمان قطعی است البته در خانه بهتر از زمین حریف عمل می کنیم. با توجه به اینکه تنها نماینده ایران هستیم تمام تلاش مان را می کنیم تا برای فولاد خوزستان و ایران افتخار آفرینی کنیم.

هافبک فولاد خوزستان با تأکید بر حضور هواداران در روز مسابقه مقابل السد قطر اظهار داشت: مطمئنا هوادارانی که در لیگ حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند در چنین دیدار حساسی تیم را تنها نخواهند گذاشت. ما امیدواریم حمایت خوبی از تیم صورت گیرد تا در پایان کارمان در فصل جاری در کنار هواداران جشن پیروزی بگیریم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار