|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۵۶

۳۳ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

حضور مدیر ورزشی باشگاه کورینتانس به عنوان دستیار کارلوس کی روش در جام جهانی به عنوان یکی از درخواست های عجیب و غریب این مسابقات برشمرده شد.

به گزارشخبرگزاری فارسدر شرایطی که کشور برزیل آخرین مراحل آْماده سازی میزبانی جام جهانی ۲۰۱۴ و امکانی نظیر هتل ها و مراکز تمرینی را انجام می دهد، از سوی تیم های حاضر در این تورنمنت درخواست های عجیب و غریبی و فراتر از حد درخواست های معمولی است.

از جمله حضور مدیر ورزشی باشگاه کورینتیانس به عنوان دستیار کارلوس کی روش خواسته ای عجیب تعبیر شده است.

۱۰ درخواست عجیب در این زمینه به شرح زیر است:

۱ - درخواست موز

کشور اکوادور یکی از ممالک تولید موز در سطح جهان است. فدراسیون فوتبال این کشور درخواست کرده هر روز یک سبد پر میوه در اتاق بازیکنان قرار گیرد. البته فقط اختصاص به موز هم نداشته باشد.

۲ - درخواست ژاپنی

ژاپنی ها هم درخواست چیزی عجیب را داشته اند. چشم بادامی ها درخواست کرده اند هر اتاق مجهز به استخر جکوزی باشد.

۳ - درخواست بادی گارد

تیم ملی فوتبال پرتغال از جهت مسائل امنیتی به نظر می رسد شرایطی متفاوتی با بقیه تیم ها داشته باشد.

این تیم درخواست کرده جدا از امکانات امنیتی که کشور میزبان در اختیارش می گذارد، ۶ بادی گارد ویژه این تیم را همراهی کنند که ۴ نفر آن مخصوص کریس رونالدو باشد.

۴ - ایران و حضور مدیر ورزشی سابق کورینتیانس به عنوان دستیار

تیم فوتبال ایران قبل از شروع کارش در جام جهانی ۲۰۱۴ یک اردوی آماده سازی در مرکز تمرینی باشگاه کورینتیانس را برگزار خواهد کرد. امکاناتی که از طرف باشگاه در اختیار ایرانی ها قرار می گیرد، در اصل امکاناتی است که از طرف یک شرکت تولید وسایل بهداشتی آماده و مهیا شده است. این اردو به منظور آْخرین مرحله آماده سازی در برزیل و تطبیق با شرایط آب و هوایی انجام می شود.

نکته عجیب حضور ادو، مدیر کورینتیانس که بازیکن اسبق تیم آرسنال انگلیس بود، به عنوان دستیار کارلوس کی روش در جریان مسابقات جام جهانی است.

۵- درخواست قهوه

تیم استرالیا بازیکنانی دارد که بسیار به نوشیدن قهوه علاقمند هستند. فدراسیون فوتبال «کانگوروها» درخواست کرده دو ماشین بزرگ قهوه در کنار اتاق بازیکنان قرارگیرد تا اعضا تیم با نشستن در کنار آن، قهوه بنوشند و روزنامه ها را مطالعه کنند.

۶ - درخواست هتل های مدرن

شیلیایی ها درخواست کرده اند نه فقط هتل محل اقامت شان درجه یک باشد، بلکه هر اتاق مجهز به تلویزیون های بزرگ دیواری باشد که بازیکنان بتوانند فیلم تماشا کنند.

۷ - حق صابون برای فرانسوی ها

فرانسوی ها درخواست کرده اند در هتل محل اقامت شان صابون مایع استفاده کنند.

۸- درخواست اروگوئه

درست مثل شیلیایی ها، اروگوئه نیز از هتل محل اقامت خواسته وسایلی مثل کولر، بدون سر و صدا باشد تا بازیکنان استراحت بی دردسری داشته باشند.

۹ - درخواست محل های تمرین ویژه

کلمبیایی ها درخواست ویژه ای را در مورد زمین تمرین مطرح کرده اند که در باشگاه سائوپائولو در کنار بازیکنان جوان تمرین کنند.

۱۰ - درخواست سوئیسی ها

سوئیسی ها می خواهند در کشور گرم برزیل بازیکنان شان احساس کنند در وطن خود به سر می برند. آنها از مقامات هتل شان خواسته اند هر اتاق دارای اینترنت کاملا پرسرعت باشد.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار