|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۶۰

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص ۴ آزادکار کشورمان اظهار نظر کرد.

امیر توکلیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص غیبت عزت الله اکبری در اردوی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: اکبری از ناحیه گردن کمی آسیب دیده و در حال فیزیوتراپی است. او اعلام کرده از اردوی بعد به جمع سایر ملی پوشان اضافه خواهد شد.

وی افزود: اعتقاد من این است که اکبری باید به وزن ۸۶ کیلوگرم برود و با توجه به قد و دست بلندی که دارد باید به ۸۶ تا برود ولی نظر نهایی را خود او می دهد. البته اکبری خودش کم کم به این نتیجه رسیده و او کشتی گیر ۷۴ کیلوگرم خالص نیست.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در ارتباط با مسابقات انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: انتخابی تیم ملی بزرگترین مسابقه داخلی کشور است و هم از نظر بار فنی و هم اینکه ملی پوشان برای یک سال آینده انتخاب می شوند اهمیت این مسابقات را بیشتر می کند. البته کار کشتی گیران سخت است و هر کسی صاحب دوبنده تیم ملی شود، دوبنده ای را بر تن دارد که برای تیم قهرمان دنیاست و انتظارات نیز از این کشتی گیر بالا می رود.

توکلیان در خصوص اعتراض میثم نصیری و دلیل عدم اعزام وی به مسابقات آسیایی عنوان کرد: در مسابقات آسیایی به دنبال میدان دادن به نفرات دوم چند وزن بودیم. ما به دنبال این هستیم تا ۲ تیم اصلی داشته باشیم و به همین دلیل مجبور بودیم تا به برخی از نفرات اصلی استراحت بدهیم. البته نصیری کشتی گیر با اخلاقی است و معتقدم که باید در انتخابی تیم ملی خود را اثبات کند و با توجه به اول شدن در جام تختی و عملکرد خوب در جام جهانی با درخشش در جام علی اف می تواند شایستگی خود را بیش از قبل ثابت کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازی های آسیایی و مسابقات جهانی برای تقوی تمام شده، گفت: تقوی انگیزه لازم را دارد و ابتدا باید تکلیف وزنش را مشخص کند و به اعتقاد من مهدی تنها طلای المپیک را در کارنامه ندارد و او باید برای رسیدن به دوبنده ۷۴ کیلوگرم تلاش کند. او با توجه به وزنش می تواند در این وزن ثابت شود. اسماعیل پور و تقوی مهره هایی هستند که در المپیک باید در اوزان ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم روی تشک بروند و دلیل آن نیز این بوده که اوزان کنونی آنها المپیکی نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار