|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۸۶

آخرین اخبار جام جهانی کشتی فرنگی

خبرگزاری تسنیم: جام جهانی کشتی فرنگی تهران با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی با جایزه ۵۵ هزار دلاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود. به تیم های اول تا سوم این رقابت ها به ترتیب ۳۰،۱۵ و ۱۰ هزار دلار جایزه نقدی اهدا می شود.

معرفی نمایندگان فنی فیلا

نمایندگان فنی فدراسیون جهانی کشتی برای حضور در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در تهران معرفی شدند. تئودورس هاماکوس از یونان و آخرودجان روزیف از ازبکستان اعضای هیئت رئیسه فیلا به عنوان نمایندگان فنی فیلا در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی که روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیببهشت ماه در تهران برگزار می شود، معرفی شدند.

مسابقات با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن

رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۴ میلادی با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود. با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات وزن کشی این رقابت ها با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن انجام می شود.

تست دوپینگ در مسابقات

در جریان رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی از ورزشکاران آزمایش دوپینگ به عمل خواهد آمد. فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) قصد دارد در این مسابقات از نفرات شرکت کننده تست دوپینگ بگیرد و دکتر شادگان نماینده کمیته پزشکی فیلا مسئول این کار معرفی شده است.

۵ داور ایرانی در مسابقات قضاوت می کنند

اسامی داوران قضاوت کننده ایرانی در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی مشخص و به شرح زیر اعلام شد:

اردوان صاحب(خوزستان) داور المپیکی

علی اکبر طهماسبی(تهران) داور درجه یک بین المللی

ابراهیم کریمی(آذربایجان غربی) داور درجه یک بین المللی

احمد دامغانی نژاد(تهران) داور درجه یک بین المللی

رمضانعلی رمضان نژاد(مازندران) داور درجه یک بین المللی

رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی با شرکت ۱۰ تیم برتر جهان روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار