|
|
کدخبر: ۱۷۳۷۱۵

سرمربی تیم ملی شنا ایران در پایان اردوی سه هفته ای شیراز گفت: شناگران در این اردو بسیار خوب درخشیدند و پیشرفت آن ها کاملا محسوس بود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عباسعلی کشتکار پس از پایان اردوی سه هفته ای تیم ملی شنا در شیراز اظهار کرد: هفته های ششم تا هشتم دوره های آماده سازی تیم ملی شنا را در شیراز پیگیری کردیم.

همانطور که می دانید، هفته های آخر آمادگی عمومی در رشته شنا بسیار سخت است. تصمیم گرفتیم تا اردو را در شیراز برگزار کنیم تا تنوعی هم برای ورزشکاران باشد. اردیبهشت ماه شیراز بسیار زیباست و خدا را شکر اردوی خوبی را در این فصل تجربه کردیم.

وضعیت اسکان و تغذیه تیم در این اردو بسیار عالی بود. وی ادامه داد: زمینه خوبی در شیراز فرآهم شد تا در هفته ۹ جلسه تمرین مستمر داشته باشیم و حدود ۶۰ کیلومتر تمرین انجام شد.

اداره کل تربیت بدنی فارس و علوم پزشکی شیراز همکاری بسیار خوبی با تیم شنا داشتند. به ویژه در بخش بدنسازی یک سالن بسیار خوب و زیبا در اختیار تیم شنا قرار دادند. کارهای استقامتی شناگران در سالن علوم پزشکی شیراز با کیفیت مطلوبی پیگیری شد.

سرمربی تیم ملی شنا ایران خاطرنشان کرد: در مجموع می توانم بگویم شناگران در این اردو بسیار خوب درخشیدند. زمان هایی را ثبت کردند که در گذشته بدون مایوهای مخصوص مسابقات امکان دسترسی به آن ها را نداشتند. پیشرفت آن ها کاملا محسوس بود.

به اذعان خود شناگران پیشرفت خیلی خوبی را شاهد بودیم. هدف اصلی ما تغییر رکوردهای ملی برای ورود به فینال ماده های مختلف در مسابقات آسیایی است. فعلا از شرایط و تمرینات شناگران راضی هستیم.

کشتکار درباره چگونگی حضور ملی پوشان در این اردو گفت: عملا شش نفر در اردوی تیم ملی شنا بزرگسال حضور داشتند. از آنجایی که تیم ملی شنا جوانان درگیر مسابقات بین المللی دبی بودند و هشت ماه تمرین مستمر را پشت سر گذاشته بودند، تصمیم گرفتیم که به آن ها دو هفته ای استراحت دهیم. حالا برنامه تمرینات هماهنگ و منسجم را پیگیری خواهیم کرد.

انشالله فینا هم اسامی مورد نظر خود را حضور در المپیک جوانان اعلام می کند و ما براساس آن دقیق تر برنامه ریزی می کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تیم ملی شنا بزرگسال ایران برای بازی های آسیایی اینچئون تلاش می کند. امیدوار هستیم در طی این مدت باقیمانده همه شناگران با موفقیت تمرینات خود را دنبال کنند و هیچ یک از آن ها دچار آسیب دیدگی های اتفاقی نشوند.

برنامه های تیم ملی شنا هم علمی و هم جذاب است. خوشحالیم که شناگران در اردوها انگیزه و همچنین رقابت سالم و خوبی دارند. باید از حمایت های اداره کل تربیت بدنی استان و همچنین فدراسیون شنا و همه دوستانی که به برگزاری این اردو کمک کردند، تشکر کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار