|
|
کدخبر: ۱۷۳۷۱۸

۳۳روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی روش همیشه با همه درگیر بوده و مشکلات را گردن این و آن انداخته است، این عادت اوست. او غیرحرفه ای عمل می کند.

علی جباری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر مورد میزان آمادگی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ اظهار داشت: به نظر من در میدان بزرگی چون جام جهانی، تجربه مهم ترین عامل موفقیت است. اردوها و بازی های تدارکاتی که پشت سر می گذاریم همه درنهایت به افزایش تجربه تیم ملی منجر خواهد شد، به همین دلیل امیدوارم بازیکنان از این ها نهایت استفاده را ببرند و با آمادگی قابل قبولی روانه برزیل شوند.

وی افزود: با توجه به فرصت کمی که تا آغاز بازی ها باقی مانده، دیگر نمی شود کار خاصی روی این تیم انجام داد. در واقع دیگر باید از تیم حمایت کرد و امیدوار بود که جام جهانی را آبرومندانه تمام کنیم.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال شانس صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی را ناچیز دانست و تصریح کرد: من فکر نمی کنم بتوانیم صعود کنیم، گرچه فوتبال ورزشی غیر قابل پیش بینی است، اما اگر نگاهی واقع بینانه داشته باشیم این اتفاق در عمل رخ نخواهد داد. فقط امیدوارم تیم بازی های خوبی در برزیل انجام دهد.

جباری با انتقاد از کی روش در مورد عدم دعوت از رحمتی به اردو و همچنین مقصر دانستن باشگاه ها در زمینه ندادن بازیکن به اردوی تیم ملی، خاطرنشان کرد: کی روش همیشه با همه درگیر بوده و به دنبال این بوده که مشکلات را گردن این و آن بیندازد. این عادت اوست. یک روز بحثاسپانسرها مطرح است، یک روز هم باشگاه ها، او غیرحرفه ای عمل می کند. آخر سر هم مطمئن باشید در مورد نتایج تقصیر را گردن دیگران می اندازد. رحمتی هم گلر یک ایران است، من با مربیان زیادی کار کرده ام، کی روش یکدنده ترین مربی است که دیده ام.

وی افزود: در حالیکه می شد رحمتی در جام جهانی دروازه بان شماره یک ایران باشد اما کی روش سلیقه ای عمل می کند و فعلا هم او تصمیم گیرنده است. در این چند روز هم دیگر نمی توان نظر او را تغییر داد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار