|
|
کدخبر: ۱۷۳۷۶۷

لیگ سیزدهم تمام شد هنوز با ما تسویه نشده است

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: باشگاه نباید زمان را از دست بدهد و باید هرچه زودتر تکلیف کادرفنی و بازیکنان مشخص شود.

مرتضی اسدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر مورد وضعیت تراکتورسازی قطع همکاری تونی اولیویرا و حواشی اخیر این باشگاه صحبت های زیر را انجام داد.

فارس: از وضعیت خودت بگو.

در حال حاضر استراحت می کنم و باید در دو سه روز آینده به تبریز سفر کرده و تکلیفم را برای سال بعد مشخص کنم.

فارس: خبر داری حسن آذرنیا به عنوان مسئول مذاکره با بازیکنان از سوی باشگاه معرفی شده است؟

خارج از تهران بودم و چند روزی تلفن همراهم خاموش بود به همین خاطر از تصمیمات باشگاه اطلاع نداشتم به هر حال حسن آذرنیا فردی کاربلد و با تجربه است و می تواند به باشگاه کمک کند.

فارس: حتما شنیدی باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرا قطع همکاری کرده است. فکر نمی کنی این مسئله باشگاه را دچار مشکل کند؟

باید در این مورد نظر باشگاه را جویا شوید اطلاع دارم که مسئولان باشگاه علاقه زیادی به حفظ تونی اولیویرا داشتند و حتما شرایط به وجود آمده که امکان تمدید قرارداد وجود نداشته است. به هر حال این اتفاق افتاده و باشگاه در حال مذاکره با سایر گزینه ها است.

فارس: با توجه به علاقه هواداران به اولیویرا فکر نمی کنی این مسئله دردسرساز شود؟

اگر عملکرد تیم خوب باشد و بازیکنان بتوانند خوب کار کنند مشکلی به وجود نمی آید ۴ سال است که در تراکتورسازی حضور دارم و حاصل آن کسب دو عنوان نایب قهرمانی و یک قهرمانی جام حذفی بوده است هواداران از باشگاه قهرمانی می خواهند و اگر تیم قوی ای بسته شود مشکلی به وجود نخواهد آمد. باید تراکتورسازی سال بعد به نحوی عمل کندکه در یک دو جام از سه جامی که در آن حضور دارد عملکرد موفقی داشته باشد.

فارس: گفته می شود دراگان اسکوچیچ و برانکو ایوانکوویچ از گزینه های حضور در تراکتورسازی هستند؟

وقتی باشگاه به گزینه داخلی پیدا نکرده به دنبال جذب مربی خارجی است. اسامی که نام بردید همه مربیان کارنامه دار و قوی هستند. باشگاه در حال جمع بندی مسائل است و امیدوارم مربی انتخاب شود که بتواند به تراکتورسازی کمک کند.

فارس: تعدادی از بازیکنان نسبت به عدم دریافت طلب خود از سال قبل اعتراض کردند.

باید هرچه زودتر تکلیف بازیکنان مشخص شود. باید وضعیت قرارداد سال قبل را معلوم کنند تا بازیکنان بتوانند با خیال راحت برای سال بعد تصمیم بگیرند. باشگاه هم باید حداقل تا هفته آینده کار خود را برای نقل و انتقالات آغاز کند.

فارس: چقدر از سال قبل طلب داری؟

حدود ۵۵ الی ۶۰ درصد تنها دریافتی من در سال قبل بوده است متاسفانه این همه رسانه ها فشار می آورند که فوتبالیست ها پول فراوانی دریافت می کنند اما کسی نمی گوید که ما چقدر از پولمان را دریافت می کنیم اکنون لیگ سیزدهم به پایان رسیده و هنوز با ما تسویه نکرده اند در همین بین اداره مالیات با ما تماس گرفته و به ما اعلام شده باید پول مالیاتمان را به طور تمام و کمال پرداخت کنیم. یک مقدار شرایط بهم خورده و امیدوارم وضعیت درست شود.

فارس: آیا برای سال قبل برای تراکتورسازی قرارداد داری؟

قراردادم یکساله بود اما اولویتم باشگاه تراکتورسازی است و منتظرم تا تکلیف تیم برای سال بعد مشخص شود.

فارس: و صحبت پایانی؟

نباید زمان را از دست بدهیم متاسفانه هر سال کارمان را دیر شروع می کنیم و اتفاقی می افتد که نباید صورت بگیرد امیدوارم امسال باشگاه خیلی زود تکلیف تیم را مشخص کند تا نقل و انتقالی که نباید صورت بگیرد انجام نشود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار