|
|
کدخبر: ۱۷۳۷۹۰

رقابتهای جهانی موی تای – مالزی؛

مسابقات جهانی موی تای که با حضور ۱۰۱ کشور در سالن " ماهسوری " جزیره لنکاوی مالزی جریان داشت با قهرمانی مجدد تایلند همراه شد ضمن اینکه تیم کشورمان عنوان هشتمی جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛" مرتضی علی پناهی " سرمربی تیم ملی موی تای گفت: این مسابقات در سطح بالایی بود و تیمها با قدرت تمام در آن حضور یافته بودند.

وی افزود: در آخرین شب این مسابقات " یاسر پرمهر " در وزن ۴۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید و تیم ایران با کسب این مدال و دو مدال برنز دیگر که توسط " علی زرین فر " و " مسعود مینایی " بدست آمد عنوان هشتمی دنیا را به خود اختصاص داد.

علی پناهی در ادامه گفت: رقابتهای مذکور با حضور ۱۰۱ کشور برگزار شد و تیمهای صاحب نامی همچون ازبکستان، قزاقستان، آمریکا، و لهستان حتی نتوانستند به یک مدال برسند.

وی ادامه داد: در پایان این رقابتها تیم تایلند که از نفرات اصلی و قهرمان جهان سود می برد موفق شد برسکوی قهرمانی بایستد. ضمن اینکه تیمهای پرقدرت روسیه و بلاروس به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

علی پناهی در پایان ضمن تشکر از حمایت فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: کسب سه مدال آن هم در حضور موی تای کاران قدرتمند ۱۰۱ کشور دنیا بیلان رضایت بخشی است و من امیدوارم با حمایت بیش از پیش مسئولان وزرات ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانیم در آینده به مقامهای بهتری در سطح جهان دست پیدا کنیم.

شایان ذکر است تیم کشورمان که با ۸ موی تای کار در مسابقات کلاس A جهانی در مالزی حضور یافته بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار