|
|
کدخبر: ۱۷۳۸۳۲

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ملی فوتبال ترکیه از اینکه قهرمان بوندس لیگا علاقمند به جذب اوست احساس غرور و افتخار می کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، نشریه «بیلد» آلمان در گزارشی مدعی شد که بایرن مونیخ، قهرمان فصل جاری بوندس لیگا خواهان به خدمت گرفتن هاکان چالهان اوغلو، هافبک ترکیه ای هامبورگ است. این هافبک ۲۰ ساله که تیم هایی همچون رئال مادرید و اتلتیکومادرید هم به دنبال جذبش هستند بر خلاف هامبورگ که در فصل جاری رقابت های بوندس لیگای آلمان نمایش ضعیفی داشته بازیکنی تأثیرگذار نشان داده و در ۳۵ بازی که در رقابت های مختلف برای هامبورگ به میدان رفته ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

چالهان اوغلو ۲۰ ساله در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» در این خصوص اظهار داشت: علاقمندی بایرن برای جذب من انگیزه مرا افزایش داده و باعثافتخارم است ولی در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم و فقط تمرکزم روی جلوگیری از سقوط هامبورگ به دسته پایین تر است.

همچنین کارل اِدگار یارخُو، مدیر اجرایی هامبورگ در گفت وگو با «بیلد» گفت: ما با بایرن مذاکره ای نکرده ایم. قصد فروش هاکان را هم نداریم، چون او بازیکنی است که آینده درخشانی پیش رو دارد. داشتن چنین بازیکنانی پشتوانه ای برای تیم هستند.

هامبورگ در حال حاضر با ۲۷ امتیاز در مکان شانزدهم جدول ۱۸ تیمی بوندس لیگای آلمان قرار دارد و برای فرار از سقوط به دسته پایین تر با نورنبرگ و اینتراخت برانشوایگ رقابتی تنگاتنگ دارد.

هامبورگ عصر امروز(شنبه) در آخرین دیدار از رقابت های فصل جاری بوندس لیگا در خانه ماینتس به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار