|
|
کدخبر: ۱۷۳۸۳۳

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته مربیان انجمن دراگون بوت از برگزاری دوره مربیگری و داوری دراگون بوت با حضور رئیس فدراسیون جهانی خبر داد.

به گزاشخبرگزاری تسنیم، رئیس کمیته مربیان انجمن «دراگون بوت» ایران از برگزاری دوره بین المللی مربیگری و داوری این رشته در ایران با حضور مایک هسلام رئیس فدراسیون جهانی(IDBF) و ۲ مدرس از کشورهای انگلیس و هلند خبر داد.

سجاد غریبی که مربی تیم ملی ایران در مسابقات جهانی مجارستان هم بوده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمبا اعلام این خبر گفت: دوره تخصصی بین المللی داوری و مربیگری «دراگون بوت» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در ایران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دوره با حضور مایک هسلام رئیس فدراسون جهانی «دراگون بوت» و ۳ مدرس بین المللی برگزار می شود. «لیلا عطایی» مدرس دراگون بوت از کشورمان، «مایکل توماس» از کشور انگلستان و «آلن ون کوبرگ» از هلند مدرسان بین المللی هستند که به تدریس و آموزش مربیان و داوران ایرانی می پردازند.

رئیس کمیته مربیان انجمن «دراگون بوت» ایران گفت: این دوره آموزشی با حضور ۷۰ شرکت کننده ایرانی و ۳ شرکت کننده خارجی برپا شده است. ۲ شرکت کننده از کشور ارمنستان و یک شرکت کننده از کشور هنگ کنگ نفرات خارجی این کلاس مربیگری و داوری را تشکیل می دهند.

به گفته غریبی این دوره بین المللی با هدف توسعه دانش مربیگری و داوری «دراگون بوت» و افزایش بار علمی و فنی مربیان و داوران این رشته ورزشی در کشور، به درخواست انجمن «دراگون بوت» جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

مربی تیم ملی «دراگون بوت» ایران در مسابقات جهانی مجارستان که سال گذشته برگزار شد، در پایان گفت: مایک هسلام رئیس فدراسیون جهانی «دراگون بوت» که به منظور حضور در این دوره آموزشی در ایران حضور یافته، در روزهای شنبه و یک شنبه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت دیدارهایی را با مسئولان عالی رتبه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایران خواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار