|
|
کدخبر: ۱۷۳۸۹۶

مذاکره رئیس انجمن بیس بال و سافت بال با رئیس فدراسیون جهانی؛

خبرگزاری تسنیم: رئیس انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان با رئیس ایتالیایی فدراسیون جهانی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، در این دیدار که در حاشیه کنگره جهانی در شهر " حمامت " تونس برگزار شد، علیرضا ادیب از " ریکاردو فراچری " رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال دعوت کرد برای حضور در مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور که مرداد ماه برگزار می شود به ایران بیاید و همچنین به وی پیشنهاد شد که میزبانی اجلاس جهانی ۴ سال دیگر به کشورمان واگذار شود.

در این دیدار رئیس انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان از رئیس فدراسیون جهانی برای توسعه این رشته در کشورمان تقاضای حمایت و پشتیبانی کرد و قرار شد موسسه ایتالیایی " بیس بال فردا " در خصوص ساخت استادیوم اختصاصی بیس بال در ایران مشارکت نماید.

همچنین فراچری از ادیب خواست که تیم جوانان کشورمان در مسابقات تدارکاتی جوانان در ایتالیا حضور پیدا کند.

اعزام داوران و مربیان ایرانی به ایتالیا و حضور مدرسان مجرب ایتالیایی در کشورمان برای آموزش مربیان و داوران ایرانی از دیگر مفاد این نشست فوق العاده بود.

ادیب همچنین با اعضای هیئت رئیسه بیس بال و سافت بال قاره آسیا دیدار کرد و درخواست میزبانی مسابقات سافت بال غرب آسیا را به آنها پیشنهاد داد.

همچنین در مذاکره ادیب با " کرس " و " جونز " مسئولان سافت بال آمریکا مشخص شد که برگزاری کلاس آموزشی سافت بال که قرار بود خردادماه در آمریکا برگزار شود به تعویق افتاد و بدین ترتیب حضور نمایندگان سافت بال کشورمان در این کشور به تاریخ دیگری موکول شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار