|
|
کدخبر: ۱۷۳۹۵۸

وزیر ورزش و جوانان گفت: جایگاه حراست بسیار حساس است و تاثیر مستقیم بر ورزش کشور دارد. ماموریت اصلی حراست در دو بخش تبشیری و تنظیری است.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گودرزی با بیان این مطلب که ماموریت اصلی حراست در دو بخش تبشیری و تنظیری است گفت: وظیفه تبشیری به معنی بشارت دهنده، مژده دهنده، روی خوش نشان دادن و نگهبان حیثیت مجموعه است و بخش تنظیری علاوه بر نگهبانی، وظیفه مقابله با تعدی کنندگان به حیثیت، آبرو یا اموال مجموعه را دارد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در نگاه و تاکید ما بخش تبشیری اولا است که با تعامل بهینه و خلق خوش از مجموعه و افراد آن مراقبت می کند. اگر این مراقبت وجود داشته باشد افرادی هم که مشکل آفرین هستند مراقب رفتار خود هستند.

گودرزی با بیان این مطلب که متاسفانه در کشور ما بخش دوم در اولویت قرار گرفته است ادامه داد: باید این نگاه اصلاح شود تا حراست در نظر عموم جایگاه ویژه ای پیدا کند و افراد، آن را حافظ امنیت و تمامیت ارکان سازمان قلمداد و در نهایت حافظان خودشان تلقی کنند.

وی با تاکید بر رویکرد رفتار پیش بینی نگر، خردمندانه و هوشمندانه اظهار داشت: حوزه ورزش حوزه پرتنش و پرچالشی است. اگر بخش های مختلف کارشان را بر اساس این سه محور به درستی انجام دهند این چالش ها و مشکلات کمتر اتفاق می افتد.

گودرزی با ابراز نارضایتی از فضای فرهنگی ورزشگاه های کشور و بروز پرخاشگری ها تاکید کرد: این مسائل به مرور و لایه لایه به وجود آمده و باید همانگونه برداشته شود تا نسل جوان و نوجوان به ورزش و حضور در میادین ورزشی اقبال بیشتری نشان دهد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: جایگاه و فضای حراست بسیار حساس است و تاثیر مستقیم بر ورزش کشور دارد و به عنوان قوه ناظر و مطلع دستگاه، باید مسائل را پیش بینی و قبل از وقوع حل و فصل کند.

گودرزی با تشکر از زحمات همکاران این حوزه گفت: امیدوارم ثمره این تلاش در فضای ورزش و افکار عمومی بیش از پیش دیده شود و من به سهم خود از زحمات شما کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار