|
|
کدخبر: ۱۷۳۹۸۴

درودگر به فارس خبر داد:

مدیرعامل سابق باشگاه ملوان از درخواست دو شرکت ایرانی و ایتالیایی برای خرید امتیاز ملوان خبر داد.

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارساظهار داشت: شرکتHDC ایتالیا از طریق روزتی معاون باشگاه جنوا خواستار خرید امتیاز کامل باشگاه ملوان است و برای این کار به من و استفان آمیرنته وکیل حقوقی باشگاه نامه برای خرید امتیاز داده است.

وی ادامه داد: یک شرکت معتبر داخلی هم خواهان خرید امتیاز ملوان است که من هر دوی این درخواست ها را طی نامه ای در روز ۱۷ اردیبهشت به مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه ملوان اعلام کرده ام. هفدهم اردیبهشت آخرین فرصت برای خریداران باشگاه اعلام شده بود.

مدیرعامل سابق باشگاه ملوان در مورد اینکه مسئولان باشگاه ملوان چه پاسخی به این درخواست ها داده اند، گفت: در حال حاضر فقط رمضانی رئیس هیات فوتبال انزلی با من تماس گرفته که به او گفتم با توجه به اینکه باشگاه به مسئولان شهری و مردم انزلی هبه شده است ما باید با مسئولان شهر برای خرید امتیاز ملوان مذاکره رسمی کنیم و هر زمانی که آنها اعلام کنند از فردا تا آخر هفته برای انجام مذاکره و خرید ملوان اقدام می کنیم. آن شرکت ایرانی هم من و مدیر مالی و اداری خود را وکیل خرید امتیاز ملوان کرده است. هر دو خریدار هم شرکت های بزرگی هستند که توان مالی زیادی دارند و مشکلی برای اداره ملوان ندارند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار