|
|
کدخبر: ۱۷۴۰۳۰

خبرگزاری تسنیم: مشاور رسانه ای باشگاه استقلال گفت: فتح الله زاده اعلام کرده برای سال آینده نیاز به استراحت دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد سررشته داری درمورد مسائل اخیر هیئت مدیره و شایعات به وجود آمده در این باره گفت: در روزهای گذشته دو گروه از اسپانسرهای مدنظر وزارت ورزش و جوانان با علی فتح الله زاده جلساتی داشتند که برخی از این جلسات بیش از سه ساعت طول کشیده است.

وی افزود: این اعضا از فتح الله زاده درخواست داشتند که به جمع آنها بپیوندد و به عنوان مدیرعامل کار خود را در استقلال ادامه دهد که فتح الله زاده با وجود اصرار آنها ضمن تشکر از حسن ظنی که داشتند و همچنین وزارت ورزش کرد که برای سال آینده نیاز به استراحت و تمرکز دارد و نمی تواند در جمع آن عزیزان به استقلال خدمت کند.

سررشته داری گفت: فتح الله زاده اشاره کرده که اگر تاکنون استعفا نداده و در باشگاه استقلال توفیق خدمت دارد، دلیلش این است که نمی خواهد تحت هیچ شرایطی به استقلال حاشیه ای وارد شود و وزارت ورزش در کمال آرامش گزینه های واجد شرایط را انتخاب کند و تا روز آخر همه چیز در این باشگاه سرجای خودش باقی بماند.

وی در پایان عنوان کرد: فتح الله زاده همچنین اعلام کرد که استقلال را دوست دارد و در آینده هر کمکی بتواند برای این مجموعه انجام خواهد داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار