|
|
کدخبر: ۱۷۴۰۵۰

در پی شکایت گومز به فیفا

مدیر عامل باشگاه فوتبال راه آهن گفت: تهدید باشگاه از سوی فیفا برای کسب امتیاز جدی است و بر خلاف تلاش های مکرر من مالکین باشگاه برای رفع این تهدید هیچ اقدامی نمی کنند.

صادق رئیسی کیا در گفتگوخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر خصوص شکایت اندرسون گومز از باشگاه راه آهن گفت: اندرسون گومز به دلیل طلبی که از باشگاه داشته است به فیفا شکایت کرده و باشگاه راه آهن را به کسر امتیاز تهدید کرده است.

وی افزود: باشگاه ۱۰ هزار دلار به گومز بدهکار است و این بدهی به زمان انصای فرد برمی گردد که متأسفانه در آن زمان اقدامی برای رفع این مشکل نشده است.

رئیسی کیا خاطر نشان کرد: چند ماه پیش ما این مقدار پول رابه حساب گومز در خارج از کشور واریز کردیم اما به دلیل مشکلات سیاسی و تحریم های موجود این پول به حساب او واریز نشد و برگشت خورد.

رئیس باشگاه راه آهن گفت: متأسفانه گومز به دلیل وصول نشدن دست مزدش از باشگاه راه آهن شکایت کرده و فیفا پیگیر این موضوع است و امکان دارد ظرف چند روز آینده امتیازاتی که تیم راه آهن با زحمت وتلاش بدست آ ورده به دلیل سهل انگاری مالکان باشگاه از دست دهد. چرا که این پول باید از طرف مالکان باشگاه تأمین شود.

وی بیان داشت: باشگاهی که خصوصی است، منابعش باید از سوی مالکان تأمین شود اما متأسفانه مالک باشگاه راه آهن علی رغم اصرار و تلاش های بی رقفه ی من هیچ اقدامی برای این موضوع نمی کند.

وی در خصوص جذب بازیکنان در خصوص فصل جدید گفت: تا زمانی که بودجه ی باشگاه از سوی مالکان تأمین نشود نمی توانم در خصوص جذب بازیکنان صحبت کنم. من مبلغ موردنظر را برای فصل جید به مالکان پیشنهاد داده ام اما هنوز تصمیم قطعی از سوی آنان گرفته نشده است. بنابراین منتظر هستیم تا آن ها تکلیف بودجه ی مالی را روشن کنند. سپس بر اساس بوجه تصمیمات لازم را بگیریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار