|
|
کدخبر: ۱۷۴۰۷۸

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی آرژانتین با ابراز امیدواری برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ تاکید کرد به این افتخار برای اثبات بهترین بودن خود در دنیای فوتبال نیاز ندارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، لیونل مسی برنده ۴ توپ طلا که به اعتقاد بسیاری در حد و اندازه اسطوره هایی مانند پله و مارادونا است همه افتخارات انفرادی و تیمی را کسب کرده اما قهرمانی جام جهانی تنها افتخاری است که در کارنامه درخشان او دیده نمی شود و همین موضوع سبب شده برخی با نامیده شدن فوق ستاره بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن تاریخ مخالفت کنند.

مسی ۲۶ ساله در خصوص این موضوع به روزنامه اوله آرژانتین گفت: فکر می کنم بازیکنان زیادی هستند که از آنها به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می شود بدون آنکه قهرمان جام جهانی شده باشند. با این حال مسلماً قهرمانی در جام جهانی یک نمره مثبت و خاص در کارنامه هر بازیکنی است.

وی ادامه داد: امیدوارم ما یکی از تیم هایی باشیم که به ریودوژانیرو(بازی فینال) می رود و آن روز، روز شیرینی برای ما باشد. من به صعود آرژانتین به فینال امیدوارم.

برخی رسانه ها ادعا کرده اند که افت محسوس عملکرد مسی در هفته اخیر به دلیل نگرانی و استرس او برای حضور در تیم ملی آرژانتین و ناکامی اش برای برآورده کردن انتظارات مردم آرژانتین است.

کاپیتان آلبی سلسته در این خصوص عنوان کرد: واقعیت این است که من آنقدرها به جام جهانی فکر نمی کنم. از الان نمی توانم قهرمانی آرژانتین را تصور کنم اما می دانم که برزیل در طول جام جهانی پر از آرژانتینی خواهد بود و به همین خاطر فاصله زیادی تا کسب این افتخار ندارد. تیم ما برای تحقق رویایی مردم کشور مان پرانگیزه است.

تیم ملی آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴، با ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار