|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۰۰

زمان زیادی را از دست دادیم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم ملی فوتبال ایران از انگیزه بالای ملی پوشان برای شگفتی سازی در جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، حسین ماهینی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در مورد روند تمرینات شاگردان کی روش بعد از اردوی آفریقای جنوبی گفت: چند روزی است که تمرینات خوبی را در تهران برگزار می کنیم و می خواهیم اردوی خوبی را در اتریش برگزار کنیم.

وی ادامه داد: فعلاً تمرینات بدنسازی را انجام می دهیم اما کم کم و با حضور در کشور اتریش تمرینات تاکتیکی را در دستور کار داریم و به هماهنگی لازم می رسیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: اردوی آفریقای جنوبی را با ۱۰ بازیکن شروع کردیم و بعد از آن چند بازیکن دیگر هم به جمع ما اضافه شدند اما باز هم کامل نبودیم. با این حال برای اردوی اتریش بازیکنان لژیونر ما هستند و می توانیم ۳ بازی دوستانه خوب برگزار کنیم.

ماهینی ضمن بیان اینکه تا امروز زمان زیادی را از دست داده ایم، عنوان کرد: بعد از پیروزی مقابل کره جنوبی و صعود به جام جهانی عملاً ۷-۸ ماه بیکار بودیم و فقط در چند بازی مقدماتی جام ملت های آسیا به میدان رفتیم. این در شرایطی است که دیگر تیم هایی که به جام جهانی صعود کردند حداقل ۸ بازی تدارکاتی با تیم های خوب دنیا انجام دادند ولی ما فقط زمان از دست دادیم.

وی تصریح کرد: صحبت هایی که کی روش انجام داد و انگیزه ای که خود ما داریم می خواهیم برای اولین بار به دور حذفی جام جهانی راه پیدا کنیم و شگفتی ساز شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار