|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۱۹

گزارش تمرین امروز تیم ملی

خبرگزاری تسنیم: نصرالله سجادی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال با کارلوس کی روش گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، تمرین امروز تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در محل زمین اصلی ورزرشگاه آزادی آغاز شد.

* کی روش در ابتدا با بازیکنان صحبت کرد و در میان صحبت هایش به شوخی کردن با دن گاسپار پرداخت و بعد از آن تمرینات تیم ملی آغاز شد.

* بازیکنان با ارسال های سرعتی و عبور از میان موانع به گرم کردن پرداختند. سپس کی روش آنها را به ۴ گروه در قالب تیم سفید و قرمز تقسیم کرد که ۲ تیم به بازی در زمین کوچک با دروازه های گل کوچک و گروه دیگر به پاسکاری های ۲ نفره پرداختند. بعد از لحظاتی این ۲ گروه جای خود را با یکدیگر عوض کردند.

* نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر ورزش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور یافت و با مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به گفت وگو پرداخت. سجادی همچنین در گفت وگو با خبرنگاران به آنها قول مساعد داد که وزیر ورزش و جوانان در نشست فردای(یک شنبه) هیئت دولت در مورد اعزام خبرنگاران به جام جهانی با وزیر ارشاد صحبت های لازم را انجام دهد.

* یک گروه مستندساز که مشغول ساخت مستند از تیم ملی فوتبال است در محل تمرین تیم ملی حضور داشت. همچنین گروه خبری شبکه الجزیره هم برای تهیه گزارش به محل تمرینات تیم ملی آمده بود و گزارشگرانش سوالاتی را از نبی و کی روش پرسیدند. نصرالله سجادی پس از ۴۵ دقیقه حضور محل تمرینات ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

* طبق گفته کادر پزشکی تیم ملی فوتبال آندرانیک تیموریان که این روزها به دست چپش آتل بسته است این کار را برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی انجام داده و مشکل خاصی ندارد.

* در مرحله بعدی از تمرین امروز تیم ملی بازیکنان زیر نظر کی روش به تمرینات سرعتی پرداختند و سرمربی تیم ملی فوتبال از آنها خواست که نهایت تلاش خود را برای دوندگی بیشتر و تمرینات سرعتی انجام دهند. کی روش با حرکات دستش به بازیکنان اشاره می کرد که به کدام سو بدوند و گاهی آنها را فریب می داد که این حرکت کی روش با خنده بازیکنان همراه بود.

* کی روش در بخش دیگری از تمرین بازیکنان را در زمین تقسیم کرده و بازی از مقابل دروازه آغاز می شد و بازیکنان باید با رساندن توپ به کناره ها توپ را در اختیار بازیکنان میانی قرار می دادند تا آنها توپ را به روی دروازه ارسال کنند.

* یکی از اپراتورهای تلفن همراه با نصب بنرهایی در محل تمرین پیوستن خود به جمع حامیان تیم ملی را اعلام کرد.

* در حالی که تمرین تیم ملی فوتبال ادامه داشت مطابق روزهای گذشته خبرنگاران زودتر از پایان تمرین ورزشگاه را ترک کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار