|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۶۲

کی روش درحاشیه تمرین تیم ملی

کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد آخرین وضعیت ملی پوشان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش - سرمربی تیم ملی در حاشیه تمرین امروز در مورد آخرین وضعیت ملی پوشان به نکاتی اشاره کرد.

وی در این باره گفت در حال حاضر همه چیز خوب است و با برنامه روبه جلو حرکت می کنیم. حتی برنامه های پشت پرده ما هم در حال اجرا شدن است و مشکلی نداریم. خوشبختانه ۲۸ بازیکنی که به تیم ملی دعوت کردیم مشکل مصدومیت ندارند.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: امیدوارم تا روز ۱۸ می(۲۸ اردیبهشت) بازیکنان مان را در این اردو در اختیار داشته باشیم. فقط مسعود شجاعی و علیرضا جهانبخش با چند روز تاخیر به جمع ما اضافه خواهند شد. ما می خواهیم در اردوی اتریش خودمان را به صورت بهتر و شایسته تر آماده کنیم و برای اولین بازی مقابل نیجریه با آمادگی صددرصد به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که نگرش تیمش برای حضور در جام جهانی چه خواهد بود، گفت: نگرش ما برای آماده سازی جام جهانی فقط معطوف به چند اردوی گذشته و پیش رو نیست بلکه من از سال ها پیش که به ایران آمدم برای حضور در جام جهانی خودم را آماده کردم و برنامه ریزی انجام داده بودم. قطعا می خواهیم با یک برنامه ریزی کامل عملکرد آبرومندانه ای در جام جهانی داشته باشیم.

کی روش در مورد وضعیت تیم ملی ایران پیش از آغاز بازی های جام جهانی عنوان کرد: اگر بخواهیم مقابل بهترین تیم های جهان بازی کنیم که قرار است این اتفاق بیفتد باید خوب آماده شویم تا عملکرد مناسبی داشته باشیم. اکنون تنها باید تمرکز داشته تا عملکرد مناسبی در این رقابت ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه «آبی که از روی پل گذشته دیگر برنمی گردد»، ادامه داد: گذشته ها دیگر گذشته و باید به آینده نگاه کرد. من و همکارانم تاکید می کنیم که باید سخت کار کنیم تا در جام جهانی باعثایجاد غرور ملی شویم.

کی روش در مورد حریفان ایران در جام جهانی برزیل گفت: آرژانتین کاندیدای قهرمانی جام جهانی است، نیجریه قهرمان آفریقا و بوسنی و هرزگوین نیز یکی از تیم های خوب و جوان اروپا است. هدف ما در جام جهانی این است که در آنجا بجنگیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.



وی بیان کرد: قرار است در جام جهانی با ۳ نوع فوتبال مختلف روبه رو شویم اما مطمئناً کاری که در ۶ سال انجام می گیرد را نمی توانیم در ۶ هفته انجام دهیم. در این بین بازی های دوستانه می تواند بسیار به ما کمک کند. مونته نگرو استایل خاص خودش را دارد و آنگولا هم در جام ملت های آفریقا نیجریه را حذف کرده است. تمام این بازی ها می تواند در دیدار اول ما مقابل نیجریه اثرگذار باشد.

کی روش در پاسخ به این سوال که دغدغه اصلی او پیش از آغاز مسابقات جام جهانی چیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دغدغه ای نداریم. من هم تجربه کافی برای مقابله با این شرایط را دارم. مطمئناً افراد معدودی هستند که بخواهند کار ما را به خطر بیندازند و حواس ما را از هدف بزرگی که داریم پرت کنند که آن هم به خاطر حسادت و جبهه گیری است اما ما هدف خودمان را بدون هیچ مشکلی دنبال می کنیم.

سرمربی تیم ایران درباره عدم حضور هواداران در تمرین گفت: از طرف شخص بنده هیچ مشکلی برای حضور هواداران در تمرین تیم ملی نیست و ما همیشه به آنها خوشامد می گوییم.

کی روش در مورد حضور هواداران علی کریمی در تمرین تیم ملی و در دست داشتن بنر حمایتی از این بازیکن اظهار داشت: من هم خودم یک هوادار فوتبال ایران هستم و احساسم را با دیگر هواداران تقسیم می کنم. اگر این موضوع دست من بود علی کریمی، علی دایی و مهدی مهدوی کیا را به تیم ملی برمی گرداندم چون عاشق آنها هستم اما در مورد یک مطلب مطمئن باشید و آن این است که اگر تنها یک جا در قلب من وجود داشته باشد، برای علی کریمی است.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفت: اکنون زمان این است که روبه جلو حرکت کنیم و فصل جدیدی از فوتبال ایران را معرفی کنیم. ۲۸ بازیکن داریم که با تلفیق یکی دو بازیکن دیگر که خارج از این ۲۸ بازیکن هستند تعدادمان به ۳۰ نفر می رسد که با این ۳۰ نفر راهی جام جهانی خواهیم شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار