|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۶۵

مربی تیم ملی رول بال ایران با اشاره به برگزاری نخستین اردوی این تیم در اصفهان گفت: کار با توپ، ارسال و دریافت توپ از مهم ترین برنامه های ما در این اردو بود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛مهرداد حاج علیزاده افزود: ۱۸ نفر از برترین های کشور به اردوی اصفهان دعوت شده بودند که در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات پرداختند. در این مرحله کار با توپ، ارسال پاس، شوت به دروازه و دریافت بازیکنان، مهم ترین برنامه های تمرینی بود و قصد داریم در اردوی بعدی بر روی سیستم های دفاعی، حمله و انواع شوت ها کار کنیم.

وی ادامه داد: ملی پوشان رول بال برای شرکت در مسابقات آسیایی آماده می شوند که به احتمال فراوان مهرماه سال جاری و به میزبانی امارات برگزار خواهد شد و منتظر هستیم تا زمان و مکان دقیق این رویداد آسیایی اعلام شود.

مربی تیم ملی رول بال ایران ادامه داد: حضور در مسابقات آسیایی برای ما مهم است اما اولویت خود را بر حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی رول بال گذاشته ایم که با توجه به میزبانی آسیا و آفریقا در دوره اول و دوم، این بار نوبت قاره اروپاست که میزبانی این مسابقات را بر عهده بگیرد و قصد داریم ضمن دفاع از عنوان نایب قهرمانی خود در جهان، سکوی اول این مسابقات را نیز نشانه بگیریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار