|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۶۸

بالاخره پس از مدت ها کش و قوس و پایان مسابقات لیگ ایتالیا کواچ به طور رسمی وارد تهران شد.

سرپرست والیبال کشورمان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: بالاخره پس از مدت ها کش و قوس و پایان مسابقات لیگ ایتالیا کواچ به طور رسمی وارد تهران شد.

امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اضافه کرد: کواچ پس از تاخیری که به دلیل برگزاری مسابقات سری A۱ ایتالیا داشت امروز وارد تهران شد و در راس تیم ملی به عنوان سرمربی قرار می گیرد.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی اظهارداشت: وضعیت و شرایط تیم بسیار خوب است به طور قطع با آمدن کواچ شور و نشاط ملی پوشان افزایش خواهد یافت. متاسفانه درحال حاضر " فرهاد قائمی " دریافت کننده تیم ملی از ناحیه کمر دچار مشکل شده است. همچنین مجتبی میرزاجانپور از ناحیه کتف مصدوم است این والیبالیست هم اکنون درحالت درمان هستند.

سرپرست تیم ملی والیبال درادامه یادآورشد: تمرینات به خوبی ودر شرایط ایده آل دنبال می شود اما این مسابقات با سطح سنگین خود و مسئولیت زیادی که برعهده ملی پوشان است استرس خاصی درتیم ایجاد کرده وتا حدودی عملکرد بازیکنان را تحت تاثیر قرار می دهد اما ملی پوشان ایران با تجربه هستند وتمرینات خود را به خوبی دنبال می کنند.



خوش خبر در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری بازی تدارکاتی ایران واسترالیا با هماهنگی کواچ صورت گرفته است؟ گفت: این مسابقات تدارکاتی را با قطر ولاسکو انجام داده بودیم از آن زمان ما برنامه ریزی بازی های دوستانه را داشتیم اما پس از رفتن وی و آمدن کواچ، با سرمربی جدید وارد مذاکره شده و درخصوص برنامه های تدارکاتی با وی بحثوتبادل نظر کردیم که خوشبختانه مورد تایید وی قرار گرفت.

** روزهای سنگین تیم ملی آغاز شد

وی افزود: تیم ملی از این هفته وارد روزهای سنگین و حساس خود می شود و بازیکنان روزهای سختی را برای حضور درمسابقات لیگ جهانی باید پشت سر بگذارند.

وی افزود: تیم روز چهارشنبه تهران را به مقصدر بلغارستان ترک می کند این احتمال وجود دارد که در محل تمرینات تیم ملی، شاهد حضور و برگزاری اردوهای تدارکاتی دیگر کشورها از جمله هلند، آرژانتین هم باشیم. پس از انجام بازی با بلغارستان تیم ملی عازم صربستان خواهد شد و در این کشور سه دیدار تدارکاتی برگزار می کند و سپس به ایتالیا سفر خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال کشورمان ۹ خرداد ماه اولین بازی خود را از سری مسابقات لیگ جهانی را در ایتالیا برگزار خواهد کرد و پس از آن عازم برزیل شده و سپس با تیم ملی برزیل به تهران آمده و خود را برای نخستین میزبانی لیگ جهانی آماده خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که پس از در زمان ولاسکو توقع مردم از والیبال بالا رفته آیا کواچ می تواند راه ون سکو را دنبال کند؟ اظهار داشت: مسئولیت کواچ بسیار سنگین است مردم از والیبال انتظارات و توقعات زیادی دارند ما سال گذشته روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم امسال در مسابقات لیگ جهانی حریفان قدرتمندی خواهیم داشت. آن ها به تهران می آیند و ما هم به کشورهای آن ها اعزام می شویم. انتظار می رود که حداقل تیم هایی که سال گذشته شکست دادیم را امسال شکست دهیم ولی باید به این نکته توجه کرد که تیم ها شرایط خا ص دارند.
برای حضور در این رقابت های برنامه ریزی وسیعی داشته اند.

وی تصریح کرد: تیم های حریف ایران در مسابقات لیگ جهانی امسال از وضعیت ایران آگاه هستند و بازیکنان را به خوبی می شناسند بازی مقابل آن ها در چنین شرایطی کار بسیار سختی است ولی کواچ با علم به این مسئله که به جای چه کسی انتخاب شده و می تواند پذیرفتن این مسئولیت سنگین و خطرناک باشد هدایت تیم ایران را پذیرفته است. نتایجی که وی در کنا تیم ملی ایران در مسابقات لیگ جهانی کسب می کند برای دوران مربیگری وی و موفقیت های بعد از حضور ولاسکو نقش مؤثری داشته باشد. به طور کلی کواچ برای هدایت تیم ملی ایران و موفقیت آن در مسابقات آن در مسابقات لیگ جهانی انگیزه بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار