|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۸۰

طلایی در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: تیم ما حتی شایستگی قهرمانی در جهان را نیز دارد.

محمد طلایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین شرایط اردویی تیم ملی کشتی آزاد جوانان اظهار داشت: شرایط بد نیست و تمرینات ادامه دارد. البته من کاری را شروع کرده ام که به ثمر نشستنش طول می کشد و باید خیلی بیشتر از این حرف ها تلاش کرد.

وی افزود: خودمان را برای مسابقات آسیایی آماده می کنیم و هفته دیگر نیز قرار است به جام قهرمانان ترکیه برویم و در آنجا محکی جدی بخوریم. از جمع نفرات اصلی اعزامی به مسابقات آسیایی ۵ نفر به ترکیه می روند و ۳ نفر نیز استارحت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در پاسخ به این سوال که آیا می توانید عنوان قهرمانی را در آسیا به خود اختصاص دهید، خاطرنشان کرد: در مورد آینده حرفی ندارم و ما باید برای آینده از حالا زحمت بکشیم ولی به اعتقاد من این بچه ها حتی در مسابقات جهانی نیز قدرت قهرمان شدن را دارند و چیزی از تیم های برتر دنیا کم ندارند.

طلایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا دیگر در تیم بزرگسالان نقشی ندارید، خاطرنشان کرد: من به تیم بزرگسالان نیز کمک می کنم و مربیان بزرگسالان نیز به تیم ما کمک می کنند. فضا در کشتی تغییر کرده و حتی اکنون رضا لایق با نوجوانان به تایلند رفته تا به آنها کمک کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار