|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۱۷

زنگ خطر پینگ پنگ ایران به صدا درآمد

نوشا عالمیان، مرد شماره یک تنیس روی میز است روزها در شرایطی به سر می برد که با نوشادی که در المپیک ۲۰۱۲ لندن بسیار متفاوت است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۴ تنیس روی میز در حالی به پایان رسید که نوشاد عالمیان، مرد شماره یک پینگ پنگ ایران نتوانست قابلیت های خود را به نمایش گذاشته و وی از نظر روحی به اندازه ای به هم ریخته بود که در اقدامی عجیب و دور از انتظار رویه راکت خود را پاره کرد!

نوشاد عالمیان که تمام نگاه ها و امید تنیس روی میز ایران به وی بود نتوانست در جام جهانی مهره ارزشمندی باشد تا جایی که دو باخت را در کارنامه خود به جای گذاشت.

نام نوشاد را با وجود بازیکنان خوبی که در رشته ورزشی تنیس روی میز فعالیت می کنند بسیاری با پینگ پنگ آمیخته اند و هر وقت نام این ورزش می آید اولین فردی که در ذهن نقش می بندد نوشاد است اما سؤال اصلی اینجاست که ما با این استعداد تکرارنشدنی چه کرده ایم؟

نوشاد عالمیان با وجود سطح بالای فنی خود از بسیاری از تورنت های بین المللی محروم است وی هنوز در پارکینگ خانه اش تمرین می کند و تنها حریف تمرینی اش برادرش نیما است و مربی اش پدرشان، نوشاد عالمیان استعدادی که احتیاج دارد به توجه به برنامه ریزی به تدارک، تنیس روی میز یک ورزش روحی است و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نوشاد از نظر روحی بسیار به هم ریخته است.

براساس این گزارش؛ نوشاد عالمیان که علی رغم سن و سال کمش خود را به مسابقات المپیک رساند و برای اولین بار در طول تاریخ تنیس روی میز ایران موفق شد به دو پیروزی ارزشمند در این میدان بزرگ دست یابد قابلیت و پتانسیل بالایی دارد و باید به فریاد وی رسید.

اکنون صدای بسیاری از خانواده تنیس روی میز بلند شده است که دیگر حضور رئیس غیر پینگ پنگی کافی است و از مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواستارند تا فکری به حال این رشته ورزشی کنند.

با شرایط فعلی و آمادگی کم نوشاد، این سؤال پیش می آید که اگر همین روند پیش برود آیا نوشاد می تواند مرد شماره یک باقی بماند یا استعدادهایش در پارکینگ منزلش خنثی می شود؟

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار