|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۴۳

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری: هنرسیس آنتونیس مربی هلندی برای مذاکره در مورد هدایت تیم ملی کوهستان هفته جاری به ایران بیاید و بازدیدی هم از مسابقات جایزه بزرگ مشهد داشته باشد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛اصغر خالقی درباره ی انتقاد رکابزنان کوهستان نسبت به نداشتن برنامه برای بازیهای آسیایی اینچئون اظهار کرد: ما برای کوهستان برنامه های خاصی داریم. حتی با هنرسیس آنتونیس از هلند صحبت کرده ایم که قرار بود این مربی هفته ی پیش به ایران بیاید اما به دلیل برگزاری مسابقات جایزه بزرگ مشهد که پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود، حضورش را به تعویق انداختیم، تا برای دیدن مسابقات جایزه بزرگ، به مشهد هم برود. بنابراین فکر می کنم رکابزنان کوهستان یک مقدار تعجیل کردند.

وی ادامه داد: حتی در اردوی ایتالیا که برای رکابزنان کورسی ترتیب داده ایم، قرار است رکابزنان کوهستان نیز به اردو اعزام شوند، با این حال اگر با مربی هلندی به توافق رسیدیم او باید راجع به نفرات و حتی این که اردوی برون مرزی برای آنها لازم است یا خیر، نظر بدهد.

خالقی با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی پیست و جاده آسیا بیان کرد: اگر ما اکنون تمام تمرکز خود را بر رشته های کورسی گذاشته ایم به این دلیل است که آنها مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارند و مسابقات قهرمانی کوهستان آسیا در آبان ماه برگزار می شود و تا آن زمان هنوز فرصت باقی مانده است. از طرفی در بازیهای آسیایی نیز ما در مورد مدال آوری رکابزنان کورسی به وزیر ورزش و جوانان تعهد داده ایم و گفته ایم که حداقل کمتر از دوره ی قبل مدال نخواهیم گرفت. البته رنگ مدال ها را مشخص نکردیم اما در مورد کوهستان ما نمی توانیم مدال آور باشیم.

وی در مورد مدت و مبلغ قرار داد هنرسیس آنتونیس مربی هلندی کوهستان نیز گفت: تا آنجا که بتوانیم با او توافق می کنیم مبلغ قرار دادش کمتر از پاول بوران باشد و اگر با او به توافق رسیدیم مدت زمانی که هدایت تیم ایران را بر عهده خواهد گرفت تا پایان مسابقات قهرمانی کوهستان آسیا یعنی شش ماهه است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار