|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۴۶

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی: گفت: با حمایت های استاندار آذربایجان شرقی، شهردار و شورای اسلامی کلانشهر تبریز، در فصل جاری تیم شهرداری تبریز در لیگ دو ومیدانی حضور می یابد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سیدمحمد شروین اسبقیان نائب رئیس مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان اظهار کرد: تبریز و استان ظرفیت های بسیار بالایی در ورزش دو ومیدانی داشته و دارد و قهرمانان بزرگی را به ورزش دو ومیدانی کشور معرفی کرده است و نیاز ورزش دو ومیدانی به ساخت سالنی بزرگ تر و مجهزتر برای میزبانی رقابت های بین المللی است.

وی افزود: سالن سرپوشیده دو ومیدانی در طرح دهکده ورزشی یادگار امام تبریز گنجانده شده است و در سفر مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور به استان درباره این طرح بحثو بررسی شد و آغاز عملیات دومین سالن سرپوشیده دو ومیدانی تبریز در دهکده ورزشی یادگار امام را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

اسبقیان افزود: به دو ومیدانی شهرستان ها نیز توجه ویژه ای داریم، در شهرستان ها استعدادهایی وجود دارند که باید شناسایی شوند و این استعدادها در پیست های دو ومیدانی شناخته می شوند.

وی ادامه داد: نیاز است در شهرستان ها پیست های تارتان احداثو یا بازسازی شود و مکاتبات لازم با فرمانداران انجام گیرد تا در شورای برنامه ریزی شهرستان ها برای احداثو یا بازسازی اعتبارات لازم پیش بینی شود.

اسبقیان بهره برداری از سالن سرپوشیده دو ومیدانی تبریز را گامی مهم برای ورزش دو ومیدانی استان دانست و افزود: سالن سرپوشیده دو ومیدانی تبریز با اعتبارات ملی باید ۱۰ سال پیش افتتاح می شد ولی این طرح از اعتبارات ملی حذف شده بود که با رایزنی و هماهنگی با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان در سال ۹۲ با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است که برای توسعه دو ومیدانی استان خصوصا در فصل سرد سال و برای بانوان مهم خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مجمع انتخابات هیئت دو ومیدانی استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با حمایت های استاندار آذربایجان شرقی، شهردار و شورای اسلامی کلانشهر تبریز، در فصل جاری تیم شهرداری تبریز در لیگ دو ومیدانی حضور خواهد یافت و نماینده استان در این رقابت ها خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار