|
|
کدخبر: ۱۷۴۲۶۹

والیبال قهرمانی باشگاه های جهان - برزیل

خبرگزاری تسنیم: تیم بلگوری روسیه با پیروزی مقابل الریان قطر به عنوان قهرمانی مسابقات والیبال باشگاه های جهان رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان، شب گذشته(شنبه) در سالن مینه رینیو شهر بلوهوریزونته برزیل با حضور ۳۸۰۰ تماشاگر بین تیم های بلگوری روسیه و الریان قطر برگزار شد. در این بازی که ۱۰۳ دقیقه طول کشید، تیم بلگوری روسیه با نتیجه ۳ بر یک حریف قطری را شکست داد و به مقام قهرمانی باشگاه های جهان رسید.

الریان بازی را خیلی خوب شروع کرد و ست اول را ۲۵ بر ۱۶ به سود خود پایان داد اما از ست دوم، جریان بازی کاملاً عوض شد و شاگردان گنادی شیپولین در ۳ ست متوالی با نتایج ۲۱ بر ۲۵،۲۱ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵ تیم چند ملیتی الریان را از پیش رو برداشت.

در این بازی گیورگی گروزر، بازیکن تیم ملی آلمان ۱۸ امتیاز برای بلگوری و روبرتلاندی سایمون ۱۷ امتیاز برای الریان کسب کرد. بلگوری در فینال، برتری محسوسی در حمله و دفاع داشت.

دیدار رده بندی بین ۲ تیم سادا کروزیرو برزیل و یو پی سی ان آرژانتین در حضور ۴۸۰۰ تماشاگر برزیلی و البته در پایان با ناامیدی آنها به پایان رسید. سادا کروزیرو که سال گذشته به مقام قهرمانی رسیده بود در بازی رده بندی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. شاگردان فابین آرموآ در ست های اول و دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و ۳۱ بر ۲۹ به پیروزی رسیدند. ست های سوم و چهارم با نتیجه ۲۳ بر ۲۵ و ۱۶ بر ۲۵ به نفع سادا کروزیرو تمام شد و تیم آرژانتینی ست پنجم را ۱۵ بر ۱۳ به سود خود پایان داد و به مدال برنز باشگاه های جهان رسید.

والاس دسوزا ۲۲ امتیاز برای سادا کروزیرو و تئو لوپس نیز ۲۲ امتیاز برای یو پی سی ان کسب کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار