|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۳۳

سرمربی به کریمی احتیاج داشته باشد جذبش می کنیم

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که سرمربی این تیم برنامه اش را برای فصل آینده به مدیرعامل سرخپوشان تحویل داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، حمید استیلی در حاشیه دوره دانش افزایی مربیان فوتبال ایران در مورد تشکیل این کلاس ها گفت: خوشحال هستم که در این کلاس می توانیم مربیان و همبازیان قدیمی خود را ببینیم. فکر می کنم ۲ روز خوب را در این دوره داشته باشیم.

وی ادامه داد: نکته جالب و مطرح شده در این همایش این بود که مدیریت نقش اعظمی در فوتبال دارد. به خاطر همین اگر مدیران در این جلسه حضور داشتند می توانستیم در کنار هم مشکلات فوتبال را راحت تر حل کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه فدراسیون به مربیان الزام کرده که باید در این دوره آموزشی شرکت کنند، عنوان کرد: فدراسیون نامه داده که اگر هر کسی به این کلاس ها نیاید اجازه مربیگری در لیگ را نخواهد داشت و وقتی هم زور باشد همه می آیند(باخنده). وقتی قانون باشند همه باید تبعیت کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. فوتبال ما هم مثل راهنمایی و رانندگی قانونمند باشد و به این صورت است که پیشرفت می کنیم.

استیلی درباره برگزاری جلسه دایی و رحیمی خاطرنشان کرد: آقایان دایی و رحیمی چندین جلسه را با هم برگزار کردند و در این جلسات علی دایی لیست بازیکنان موردنظر و بازیکنانی که به کارش نمی آیند را به رحیمی ارائه داده و مدیرعامل است که باید تصمیم گیری کند.

وی در خصوص مذاکرات با بازیکنان جدید برای پیوستن به پرسپولیس تصریح کرد: مذاکره با بازیکن برعهده ما نیست بلکه بر عهده مدیرعامل و کمیته فنی باشگاه است.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: مشکل مالی نداریم اما در مورد مسدود بودن حساب های باشگاه مسئولان تلاش می کنند تا این مشکل را حل کنند. در واقع مشکل اصلی اداره مالیات است که امیدوارم با کمک وزارت ورزش و هماهنگی هایی که انجام می شود این مشکل را حل کنند.

استیلی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر برنامه های باشگاه پرسپولیس برای بازگشت علی کریمی به این تیم گفت: کریمی یکی از اسطوره های پرسپولیس است اما در مورد مسائل فنی سرمربی تیم نظر می دهد و اگر او احتیاج داشته باشد اقدام به جذب این بازیکن می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار