|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۳۵

پدیده در لیگ برتر یک رقمی می شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پدیده مشهد تأکید کرد مسائل انسانی در فوتبال از مسائل فنی برتر است و اینکه موفقیت در این رشته ورزشی گدای پول نیست.

علیرضا مرزبان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: حضور در پدیده را به چشم چالش نگاه نمی کنم بلکه هدفی را برای خود ترسیم کرده ایم و تلاش مان این است که به این هدف دست پیدا کنیم.

وی با تأکید براینکه پدیده ساختار مشخصی دارد، خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه پدیده در مورد رفتار با نیروی انسانی و سرمایه گذاری به درستی عمل می کنند. با توجه به بازیکنانی که جذب کرده ایم قصد داریم تیم را به موفقیت برسانیم. قصد داریم با تیم پدیده فوتبال زیبایی را در لیگ برتر به نمایش بگذاریم.

سرمربی پدیده درباره وضعیت همکاری با هسلر هم یادآور شد: با این مربی تلفنی صحبت کردم و به توافق اولیه رسیدیم اما مهم است که این مربی به ایران بیاید و شرایط پدیده را هم ببیند. هسلر تنها دستیار خارجی من خواهد بود و دیگر مربیانی که نام شان مطرح شده بود تنها گزینه های جایگزین بودند.

مرزبان در مورد علنی شدن رقم قرارداد کادر فنی و بازیکنان پدیده هم به تسنیم گفت: باور دارم مسائل انسانی در فوتبال بسیار برتر از مسائل فنی است. ما قصد داریم جایگاه تلاش در فوتبال را نشان دهیم و اینکه موفقیت گدای پول نیست.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی را جذب کردیم و حضور عنایتی، شاکری و سایر نفراتی که به خدمت گرفتیم مطابق با نیازهای تیم بود. البته نفرات دیگری را هم مدنظر خواهیم داشت که به مرور جذب خواهند شد. اردوی پدیده از ۲۲ خرداد در جزیره کیش آغاز خواهد شد و یک هفته ادامه خواهد داشت. از ۱۹ تیرماه هم اردویی در ترکیه یا اتریش برگزار می کنیم.

مرزبان در پایان تصریح کرد: پدیده نخستین فصل در لیگ برتر را می گذارند و توقعات باید به همین اندازه باشد اما هدف مان این است که در پایان لیگ رتبه یک رقمی در جدول داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار