|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۶۰

اعضای تیم ملی موی تای به تهران بازگشتند؛

اعضای تیم ملی موی تای کشورمان که در مسابقات جهانی مالزی با کسب یک مدال نقره و دو برنز، مقام هشتمی دنیا در میان ۱۰۱ کشور را کسب کردند بامداد امروز وارد کشورمان شدند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛اعضای تیم ملی موی تای کشورمان که در مسابقات جهانی مالزی با کسب یک مدال نقره و دو برنز، مقام هشتمی دنیا در میان ۱۰۱ کشور را کسب کردند بامداد امروز(یکشنبه) وارد کشورمان شدند و مورد استقبال مسوولان فدراسیون انجمن های ورزشی، علاقه مندان به این رشته و خانواده های خود قرار گرفتند.

ملی پوشان، مربیان و کادر سرپرستی این تیم در فرودگاه امام خمینی(ره) مورد استقبال " دلداده مهربان " دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی قرار گرفتند.

در این مراسم از اعضای این تیم با دسته های گل استقبال شد و دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات " حمد الله عبادتی " سرپرست جدید انجمن موی تای ابراز امیدواری کرد که با حمایت بیشتر از این رشته پرطرفدار بتوان در عرصه مسابقات معتبر آتی به توفیق های بیشتری دست یافت.

وی همچنین از تلاش بی وقفه " مرتضی علی پناهی " سرمربی و " محمد پورصادق " مربی و یکایک ملی پوشان تمجید کرد و گفت: کسب مقام هشتمی دنیا در میان ۱۰۰ کشور، مقامی خوب و افتخار بزرگی است و من معتقدم که موی تای توانایی و پتانسیل آن را دارد که به عناوین بالاتری برسد.

مهربان از حمایت مسوولان وزارت ورزش کمیته ملی المپیک و محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی تقدیر به عمل آورد و اظهار داشت: خانواده موی تای باید در پرتو انسجام و همدلی بتوانند مشکلات را مرتفع کنند و برای اعتلای این ورزش مهیج آستین همت بالا بزنند.

براساس این گزارش، عبادتی نیز گزارشی از روند اماده سازی این تیم و عملکرد ملی پوشان در مسابقات جهانی مالزی ارایه داد و خواستار حمایت بیش از پیش مسوولان به موی تای شد.

سرپرست جدید موی تای در ادامه گفت: همانطوریکه دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی تاکید نمود این رشته جذاب و پرطرفدار برای حرکت رو به جلوی خود نیاز حیاتی به وفاق دارد و من از خانواده موی تای می خواهم که به منظور تحقق این دیدگاه، اختلافات را کنار بگذارند و همدل شوند.

شایان ذکر است مسابقات جهانی مالزی که با حضور ۱۰۱ کشور در سالن " ماهسوری " جزیره لنکاوی مالزی جریان داشت با قهرمانی مجدد تایلند همراه شد ضمن اینکه تیم کشورمان عنوان هشتمی جهان را به خود اختصاص داد. در این مسابقات " یاسر پرمهر " در وزن ۴۵ کیلوگرم به مدال نقره رسید، " علی زرین فر " در وزن ۵۷ و " مسعود مینایی " در وزن ۷۱ کیلو گرم به مدال برنز دست یافتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار