|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۹۵

گروه مدیریتی کاملی به باشگاه آمده است؛

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گروه مدیریتی قدرتمند و کاملی به باشگاه آمده است، اما در پرسپولیس همه چیز بزرگ است، هم افتخارات هم مشکلات.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پایان رأفت افزود: من فکر می کنم گروه مدیریتی قوی و کارآمدی در باشگاه پرسپولیس حاضر شده است و باید فرصت داد تا روی کارها مسلط شوند. مجموعه فعلی ترکیبی از افراد فوتبالی، فرهنگی، اقتصادی و مدیریتی است و اعتقاد دارم با یک هماهنگی خوب بین این نفرات، پرسپولیس می تواند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: اینکه مدیر عامل از کجا آمده باشد مهم نیست، مهم این است که کارها به خوبی انجام شود. به قول معروف همه جای ایران سرای من است. پرسپولیس هم فقط مختص به تهران نیست. به نظر من رحیمی مدیر با تجربه و کاربلدی است. البته پرسپولیس باشگاه خیلی بزرگی است و همه چیز آن هم بزرگ است. از افتخارات و محبوبیت گرفته تا حاشیه ها و چالش هایی که دارد. به همین دلیل اعتقاد دارم مهمترین مساله این است که تمام مسوولان باشگاه و تیم از هیات مدیره و مدیر عامل تا سرمربی در هماهنگی و تعامل کامل با یکدیگر کار کنند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در پرسپولیس نمی توان یک تنه به جنگ مشکلات رفت. همه باید به هم کمک کنند. با توجه به سابقه رحیمی، فکر می کنم از آن مدیرانی است که کار تشکیلاتی می کند و تک محور نیست. این خیلی خوب است چون دیده ایم تک محوری در پرسپولیس چه مشکلاتی ایجاد می کند. ضمن اینکه هیات مدیره هم ترکیب خوبی دارد. دو نفر از بزرگان فوتبال باشگاه در آن حاضر هستند. بقیه اعضاء هم در کار خودشان متخصص و تحصیلکرده هستند.

سلیمی، سیاسی، مونسان و بقیه تخصص های مختلفی را در هیات مدیره جمع کرده اند که می تواند به کمک مدیر عامل و سرمربی تیم بیاید.

رأفت ادامه داد: در صحبت های روزهای اخیر یک نگاهی را در مدیریت باشگاه دیدم که امیدوارم ادامه پیدا کند. اینکه همه چیز فقط در موفقیت تیم دیده نشود. در پرسپولیس باید به همه مسائل توجه کرد. حتی مسائل فرهنگی که بسیاری فکر می کنند شعار است، اهمیت دارد. هواداران شاید نشان ندهند ولی به این مسائل اهمیت می دهند. مسائل اخلاقی رعایت نشود، در نهایت واکنش نشان می دهند. پرسپولیس سال قبل نایب قهرمان شد، نسبت به دو فصل اخیر نتیجه خیلی خوبی بود اما فکر می کنم یکسری مسائل اگر رعایت می شد تا روی بعضی اعضای تیم اثر نامطلوب نگذارد با تمام مشکلات از این هم بهتر می شدند.

وی تصریح کرد: امیدوارم مدیریت جدید باشگاه نسبت به رده های پایه هم توجه واقعی نشان بدهد چون بدون تردید سود خواهیم کرد. با ایجاد یک فضای سالم و حرفه ای لازم نیست خیلی برای بازگشت سرمایه صبر کنیم. همین حالا می توانید از علی دایی بپرسید، فرشاد قاسمی از کجا به تیم بزرگسالان رفت. او در تیم جوانان بازیکن من بود، پستش را عوض کردم. خیلی اصرار داشتم روزبه چشمی هم که بازیکن من بود حفظ شود. چند نفر دیگر هم بودند. فرشاد قاسمی هم اگر ماند روی حرف من و به عشق پرسپولیس بود.

رأفت در پایان افزود: خلاصه کلام اینکه فکر می کنم گروه مدیریتی قوی و کاملی در باشگاه حاکم شده است. باید به تیم های پایه و مسائل فرهنگی و اخلاقی اهمیت داد که می شنوم دغدغه هیات مدیره و مدیر عامل است و امیدوارم دوران جدید پرسپولیس از همین فصل آغاز شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار