|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۹۷

بحثتیم ملی فراتر از پیراهن است

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت که کمیته فنی این باشگاه باید به پیشرفت این تیم کمک کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، حمید درخشان در حاشیه گردهمایی مربیان برتر فوتبال درمورد این مراسم گفت: اطلاعات خوبی به مربیان منتقل می شود و بحثهای خوبی مطرح شد.

او با اشاره به صحبت های دکتر احسانی در مورد نحوه زیرساخت سازی فوتبال در سایر کشورها گفت: نحوه پیشرفت این کشورها نشان می دهد که رسیدن به جایگاه فعلی شان کار یک روز و دو روز نبوده و فقط شعار ندادند. این همایش ها تأثیرگذار است و هرچه بیشتر برگزار شود به فوتبال ما کمک بیشتری می کند.

درخشان در مورد اینکه آیا به اجبار مربیان بیشتری نسبت به گذشته در این همایش شرکت کردند گفت: فکر م کنم نیاز به تهدید و اجبار نباشد. هر مربی که در این همایش ها شرکت کند می تواند اطلاعات خوبی کسب کند و به سودش است. دنیا در حال پیشرفت است و ما هم باید به روز باشیم تا از علم روز دنیا عقب نمانیم.

این کارشناس فوتبال در مورد تیم ملی گفت: انتظار ما از تیم ملی فراتر است زیرا باید بازی های تدارکاتی خوبی انجام می داد تا عیار تیم مشخص شود و بازیکنان محک بخورند. اینکه یک اردوی مختصر برگزار کنیم سپس با چند مصدوم بازگردیم کمک نمی کند. ما بازی های تدارکاتی خوبی انجام ندادیم و این هشداری برای تیم ملی است. ما خود را برای جام جهانی آماده می کنیم نه بازی های آسیایی. باید در رقابت هایی به میدان برویم که همه تیم ها با تمام توان حاضر می شوند. نباید به گونه ای باشیم که تیمی بیاید چند گل به ما بزند بلکه باید با اقتدار وارد شویم.

وی اضافه کرد: بحثتیم ملی فراتر از کیفیت لباس های آنهاست زیرا نوع لباس در شیوه بازی بازیکنان تأثیری ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد کمیته فنی این باشگاه اظهار داشت: امیدوارم کمیته فنی بتواند به پرسپولیس کمک کند و همه دست به دست هم دهند تا پرسپولیس موفق باشد. ما ایرانی ها معروف به این هستیم که نمی توانیم کار مشارکتی انجام دهیم. امیدوارم این بار کمیته فنی پرسپولیس بتواند به این تیم کمک کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار