|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۱۵

اگر مرا نخواهند می روم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از تغییرات پی درپی کادر فنی این تیم انتقاد کرد.

اسماعیل فرهادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: این تصمیمی بود که باشگاه و هیئت مدیره گرفت و ما هم باید تابع تصمیمات باشگاه باشیم. گل محمدی فصل گذشته با تیم نفت تهران نتایج بسیار خوبی گرفت و این تیم را آسیایی کرد. من امیدوارم این مربی در ذوب آهن هم بهترین نتایج را بگیرد و تیم ما با رسیدن به روزهای اوج، دوباره مدعی قهرمانی در لیگ برتر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که «قبول داری ذوب آهن در این سال ها از تغییرات متعدد در کادرفنی ضربه دید؟»، اظهار داشت: ذوب آهن در فوتبال ایران جزو معدود تیم هایی است که خیلی کم مربی عوض می کند ولی متأسفانه در دو سال اخیر همه چیز بر عکس شد. این به هیچ عنوان خوب نبود که در این دو سال شش بار مربی عوض کردیم. البته این اتفاقات به خاطر شرایط خاصی بود که ذوب آهن داشت و حالا هم باشگاه تصمیم گرفته که گل محمدی را انتخاب کند و من برای او آرزوی موفقیت دارم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده چه تصمیمی خواهی گرفت، عنوان کرد: ۱۳ سال است در ذوب آهن هستم و اینجا را خانه خودم می دانم. فعلاً منتظر تماس باشگاه هستم تا ببینم مرا می خواهند یا خیر. به هر حال اولویتم ذوب آهن است ولی اگر مرا نخواستند مشکلی وجود ندارد و اگر پیشنهاد دیگری باشد بررسی می کنم. فقط امیدوارم مشکلات تیم ما برطرف شده و دوباره شاهد روزهای خوب ذوب آهن باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار