|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۲۳

گزارش تمرین تیم فوتبال المپیک

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال المپیک کشورمان مانند کارگردان ها در تمرین امروز حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، دور دوم تمرینات تیم فوتبال المپیک که از روز گذشته با حضور ۲۸ بازیکن آغاز شده است، صبح امروز(یکشنبه) از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در زمین کمپ تیم های ملی انجام شد.

* بخش اول تمرین تیم فوتبال المپیک به کارهای استقامتی و عبور از موانع اختصاص داشت که بازیکنان به این شکل خود را آماده تمرینات پرفشار وینگادا کردند.

* ۴ دروازه بان حاضر در اردو زیر نظر علیرضا دلیخون مربی دروازه بان های تیم المپیک به تمرینات اختصاصی دروازه بانی پرداختند.

* نلو وینگادا مانند تمرینات پیشین از روی سکوها نظاره گر تمرینات بود و همچنین اطلاعات بازیکنان را از روی پرونده ای بررسی می کرد.

* دستیاران ایرانی وینگادا تمرینات بازیکنان را زیرنظر داشتند و بازیکنان به دو گروه تقسیم کرده و در قسمتی از زمین فوتبال تحت فشار را در نظر گرفتند. در این تمرین ۲ بازیکن به صورت کمکی در کناره های زمین ایستاده بودند و به دو تیم کمک می کردند.

* امیر عابدزاده و کنعانی ۲ بازیکنی هستند که در اردوی قبلی تیم فوتبال المپیک حضور داشته و بین نفرات جدید هم حضور دارند. ۲۶ بازیکن دیگر تیم المپیک به تازگی از سوی وینگادا به تیم المپیک دعوت شدند.

* تمرینات امروز هم مانند گذشته توسط تصویربرداران ضبط می شد که امروز وینگادا مانند کارگردان ها به تصویربرداران گوشزد کرد که چگونه از تمرینات تصویربرداری کنند.

* تمرین امروز تیم فوتبال المپیک تا ساعت ۱۱:۴۵ ادامه داشت که ۱۵ دقیقه پایانی به انجام کارهای کششی و سرد کردن بدن ها اختصاص داشت.

به گزارش تسنیم تمرین تیم فوتبال المپیک امروز بعدازظهر از ساعت ۱۷:۳۰ در کمپ تیم های ملی پیگیری می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار