|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۲۴

استیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بطور قطع با هماهنگی باشگاه با اداره مالیات، مشکلات مالی پرسپولیس به حداقل خواهد رسید.

حمید استیلی در خصوص همایش مربیان لیگ برتر بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: ما از فدراسیون فوتبال تشکر می کنیم زیرا این همایش در راستای دانش افزایی مربیان بوده و فکر کنم حضور مربیان قدیمی فوتبال می تواند نقش اعظمی در راستای مدیریت فوتبال امروزی داشته باشد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد حضور اجباری مربیان و تهدید نسبت به اینکه مربیانی که حضور نداشته باشند حق سرمربیگری ندارند، افزود: این پیام هم برای من آمده بود این بسیار مهم است که ما اصول و قواعد فوتبال را رعایت کنیم زیرا قانونمند خواهیم بود و به مشکل بر نمی خوریم.

استیلی در مورد آخرین اوضاع نقل و انتقالات پرسپولیس تصریح کرد: در این رابطه دایی جلسات مقدماتی با رحیمی داشته است و در این جلسات دایی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به رحیمی ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: هنوز مذاکره ای با هیچ بازیکنی صورت نداده ایم زیرا این وظیفه مدیر عامل و کمیته فنی است که این کار را انجام دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات مالی پرسپولیس هم گفت: ما مشکل مالی نداریم فقط باید یک سری هماهنگی ها با اداره مالیات داشته باشیم تا مشکلات به حداقل برسد.

استیلی در مورد بازگشت کریمی هم اضافه کرد: کریمی یکی از فوتبالیست های خوب کشورمان است اگر احتیاج داشته باشیم بطور قطع جذب می شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: بطور حتم کمیته فنی هر بازیکنی را که بتواند به پرسپولیس کمک کند و مفید باشد جذب می کند تا پرسپولیس قهرمان لیگ شده و در جام باشگاه های آسیا موفق ظاهر شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار