|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۴۸

کمیته استعداد یابی فدراسیون حدود دو هفته است که اجرای مرحله دوم طرح استعدادیابی را آغاز کرده است.

محمدجعفر هوتهم در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: در طول دو هفته اخیر ما طرح استعداد یابی را به طور آزمایشی در دو استان تهران و یزد آغاز و دنبال می شود.

مسئول کمیته استعداد یابی فدراسیون والیبال افزود: مرحله دوم طرح استعداد یابی پس از امتحانات پایان سال دانش آموزان به طور جدی اجرا می شود و در این مرحله آیتم هایی که باید از سوی نماینده های فدراسیون مورد بررسی قرار بگیرد نسبت به مرحله نخست افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل اجرای طرح استعداد یابی در این مرحله زمان بیشتری را نیاز دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح به طور آزمایشی و مطلع شدن از نوع اجرا و زمان صرف شده آن در نظر داریم تعداد آیتم ها را کمتر کنیم تا در هر استان فقط یک روز را به این موضوع اختصاص دهیم.

رئیس کمیته استعداد یابی فدراسیون والیبال در ادامه اظهار داشت: در استان تهران ابتدا وضعیت دویست مستعد را مورد بررسی قرار دادیم که در مرحله اول طرح تعداد ۴۰ نفر انتخاب شدند حال در پایان مرحله دوم طرح هفت نفر از وا جدین شرایط از سوی نماینده های فدراسیون شناسایی شده اند.
در استان یزد هم از بین ۱۸۰ مستعد ۶۰ نفر در مرحله نخست و ۹ نفر پس از اجرای مرحله دوم استعدا دیابی انتخاب شدند.

هوتهم در ادامه گفت: تمامی آیتم های مورد نظرم در اجرای طرح استعداد یابی کاملاً تخصصی است چون از هم اکنون به فکر تشکیل تیم ملی نونهالان هستند.
البته کسانی که در این ۲مرحله انتخاب شده اند همچنان کارها و برنامه های خود را دنبال می کنند تا قابلیت هایشان ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار