|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۵۱

کارشناس والیبال کشورمان گفت: نباید کواچ را به خاطر تاخیر در آمدنش تنها گذاشت بلکه باید از وی حمایت کرد.

حسینعلی مهرانپور در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: اگر کواچ کمی زودتر به ایران می آمد بهتر بود ولی به هر حال فدراسیون با شناختی و اطلاع از این مساله با وی قرار داد همکاری بست حتی برناردی هم این شرایط را داشت ولی او شرایط جانبی سنگین و غیر منطقی را پیش روی ایران گذاشت وی از نظر قرار داد بسیار حرفه ای کرد به طوری که می خواست سه الی چهار نفر را به همراه خود بیاورد و فدراسیون را هم موظف کند که با هر یک از آنها قرار داد سه ساله ببندد.

وی تصریح کرد: ولاسکو با تمام محاسنی که داشت دارای یک عیب بزرگ بود و آن این که وی مربیان وطنی را نادیده می گرفت و حرمتی برای آنها قائل نبود ولی کواچ با شناختی که از مربیان ایرانی دارد و مدتی در کنارشان بازی کرده می داند که سنی که با آنها هم بازی بود توانمندی زیادی دارند و این مساله به نفع والیبال ایران است چون مربیان ما در کوران مسابقات جهانی قرار می گیرد و بر تجارب آنها تا حد قابل توجهی افزوده می شود.

کارشناس والیبال یاد آور شد: از این پس باید همگان به کواچ برای نیل به هدف متعالیش در تیم ملی والیبال کمک کنند از طرف فدراسیون که نماینده مردم ایران است گرفته تا تمامی بازیکنان، فعالان اصحاب رسانه و… چون این مسیری که والیبال شروع کرده باید ادامه یابد و به هدف اصلی خود برسد.

مهرانپور در خصوص تیم متین ورامین و حذف از مسابقات جام باشگاه های جهان اظهار داشت: نقطه نظرات در این خصوص متفاوت است ولی من معتقدم با توجه به تیمهایی که شرکت داشتند و به خصوص گروهی که تیم ایران درآن بود سطح مسابقات بسیار سنگین و صعود به مرحله نهایی کار راحتی نبود.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات جام باشگاه های جهان بهترین های دنیای والیبال حضور داشتند. من به نؤبه خودم تصور می کردم اگر یک تیم که چار چوب تیم ملی باشد به مسابقات اعزام می شد بهتر بود چون می توانست حضور در این رقابت ها پیش درآمدی برای بازی های تدار کاتی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات لیگ جهانی باشد.

کارشناس والیبال در ادامه افزود: بازی مقابل تیمهای برزیل و روسیه برای ملی پوشان و والیبالیست های ایرانی محک جدی محسوب می شود و حضور تعداد بیشتری از ملی پوشان در مسابقات جام باشگاه های جهان هم به نفع اعتبار والیبال ما وهم به نفع فدراسیون بود.

وی یادآور شد: عدم نتیجه گیری تیم متین ورامین در مسابقات برزیل مربوط به ترکیب تیم متین می شود، این بدان معنا نیست که ما بازیکنان خوبی نداشتیم بلکه از تیمی که والیبالیست هایش فقط چهار روز در کنار یکدیگر تمرین کرده نباید توقع کسب نتیجه داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار