|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۵۲

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا - قزاقستان

خبرگزاری تسنیم: اولین کاروان اعزامی دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان ۲۳ اردیبهشت تهران را ترک می کنند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، اولین گروه اعزامی جهت حضور در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان متشکل از ۱۶ دوچرخه سوار آقایان و بانوان در رده های سنی بزگسالان و جوانان و ۹ نفر همراه، بامداد روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت تهران را به مقصد آستانا ترک خواهند کرد.

اسامی گروه اول ورزشکاران اعزامی به این رقابت ها به شرح زیر است:

۱ - حسنعلی ورپشتی

۲ - فرزین عرب

۳ - محمود پراش

۴ - سید علی رضوی

۵ - محمد گنج خانلو

۶ - رضا رشنو

۷ - احمد نصر آبادی

۸ - سجاد سابقی

۹ - احسان خادمی

۱۰ - نیلوفر دوکوهکی

۱۱ - پرستو باستی دهخارقانی

۱۲ - زهرا خلیلی خسرو شاهی

۱۳ - آتوسا عباسی مقانکی

۱۴ - زهرا صادق زاده

۱۵ - کارول محسنی طارمسری

۱۶ - فاطمه یوسفی

به دلیل نا آشنا بودن اکثر بانوان دوچرخه سوار رده های سنی بزرگسالان و جوانان با پیست های چوبی استاندارد ۲۵۰ متری، کاروان دوچرخه سواری یک هفته زودتر تهران را به مقصد آستانا ترک خواهند کرد تا رکابزنان بتوانند با پیست استاندارد دوچرخه سواری و شرایط آب و هوایی خود را به سطح مطلوبی برسانند.

مسابقات قهرمانی آسیا دوچرخه سواری در قزاقستان در مواد پیست و جاده از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت ۲ هفته رکاب زنان به رقابت خواهند پرداخت.

کاروان دوم اعزامی به مسابقات سی ام اردیبهشت و گروه سوم ششم خرداد تهران را به کشور قزاقستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در این کشور ترک خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار