|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۶۱

خارجی های پتروشیمی به اندازه یک تیم قیمت داشتند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال فولاد هفت الماس قزوین گفت: باید به سازمان لیگ و فدراسیون فرصت بیشتری داد تا مشکلات برطرف شود.

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال فولاد هفت الماس قزوین در مورد لیگ برتر بسکتبال به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمگفت: در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مالی تیم ها و اسپانسرها، نگرانی هایی در مورد حضور و میزان سرمایه گذاری تیم ها در لیگ برتر وجود داشت اما به تدریج شرایط تیم ها بهتر و اوضاع آنها تثبیت شد به طوری که در نیم فصل دوم لیگ گذشته، شرایط خوبی بر کل لیگ حاکم شده بود.

محمدرضا اسلامی ادامه داد: تیم ها در لیگ گذشته، برای اولین بار ۲ بازی در هفته را تجربه کردند که برآیند خوبی برای بازیکنان داشت اما برخی تیم ها که از نظر مالی شرایط مساعدی نداشتند به مشکل بر خوردند. در لیگ گذشته با توجه به محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی، جوانان ایرانی به کار گرفته شدند و نقش تعیین کننده ای داشتند. حتی پتروشیمی هم که به اندازه یک تیم سوپر لیگی برای بازیکنان خارجی خود هزینه کرده بود در نهایت با استفاده از نیمکت خود و بازیکنان جوانش، مهرام را شکست داد و به مقام قهرمانی لیگ رسید.

اسلامی گفت: تیم های نیمه پایینی جدول اما شرایط یکسانی داشتند و کورس همگونی را در لیگ شروع کرده و ادامه دادند. در نهایت هم هر تیمی که باهوش تر بود و بیشتر کرده بود در جایگاه بالاتری ایستاد. تیم خودم(فولاد هفت الماس قزوین) نیز در میانه جدول ایستاد. بازیکنان جوان ما اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می کردند و من از عملکرد آنها رضایت کامل دارم. برگزاری لیگ هم به صورت نسبی رضایت بخش بود. البته در این مورد باید به سازمان لیگ و فدراسیون، فرصت بیشتری داد تا مشکلات برطرف شود.

اسلامی درباره برگزاری بازی فینال به صورت چهار پیروزی از هفت بازی نیز صحبت کرد: با وجودی که خیلی ها نسبت به این موضوع و طولانی شدن بازی فینال اعتراض داشتند اما این روش برگزاری، کار بسیار بزرگی بود و قهرمان واقعی بدون اینکه شانس در آن دخیل باشد، مشخص شد. دیدار ۲ تیم پتروشیمی و مهرام، بسیار نزدیک و شانه به شانه بود و من از دیدن آن لذت بردم.

مربی تیم بسکتبال جوانان زیر ۱۹ سال ایران در مورد وضعیت تیمش گفت: در حال حاضر تمانم بازیکنان ما زری ۱۸ سال سن دارند. طبق تصمیم فدراسیون، تیم زیر جوانان به جای تیم بزرگسالان در مسابقات غرب آسیا به میزبانی اردن شرکت می کند. ما بعد از ۱۵ روز استراحت و تمرین برای شرکت در مرحله دوم مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا به اربیل عراق می رویم و بعد از آن بلافاصله برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی، راهی ترکیه و صربستان می شویم. هدف اصلی ما در سال جاری حضور موفق در مسابقات قهرمانی جوان آسیا در قطر است که مرداد ماه برگزار می شود. ما می خواهیم به فینال برسیم تا بتوانیم سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار